Συζήτηση και μηνύματα.
............................................................................................................................................................................................................................
Στη σελίδα αυτή μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε αφορά την εφαρμογή "Αμοιβές Μηχανικών" της Insoft.
Μπορεί να είναι μια ερώτηση προς άλλους χρήστες, ένα τεχνικό πρόβλημα, μια πρόταση βελτίωσης, η αναφορά κάποιου "bug" ή ότι άλλο νομίζετε.

Insoft - Αμοιβές Μηχανικών



Νέο μήνυμα

 
#2084 12.05.2023 - 13:26 insoft Email
Στον αναλυτικό υπάρχουν τρεις πίνακες εργασιών και τιμών. 1) Οι τιμές της Εγκ.8/90 μεταφρασμένες σε Ευρώ με ακρίβεια λεπτού 2) Οι "επικρατούσες τιμές" που είναι και αυτές στην ουσία τιμές της Εγκ.8/90 μεταφρασμένες σε Ευρώ αλλά στρογγυλοποιημένες λίγο προς τα πάνω. Τις τιμές αυτές ζητούσαν παλαιότερα ορισμένες πολεοδομίες που χρησιμοποιούσαν συγκεκριμένο λογισμικό της αγοράς και για τον λόγο αυτό εισήχθησαν και από εμάς στο λογισμικό μας, ώστε να εξυπηρετούνται και οι χρήστες του δικού μας λογισμικού απέναντι σε αυτές τις πολεοδομίες που είχαν την συγκεκριμένη απαίτηση τιμών 3) Οι τιμές των νόμων 4178/13 και 4495/17 που στην ουσία είναι τιμές διπλάσιες αυτών της Εγκ.8/90. Ανάλογα με το κρίνεται εσείς ότι ισχύει και ανάλογα με τις απαιτήσεις της πολεοδομίας σας χρησιμοποιείτε και τις αντίστοιχες τιμές. Δεν υπάρχει κανόνας, κάθε πολεοδομία ζητάει αυτό που αυτή κρίνει σωστό και το λογισμικό μας, καλύπτει όλες τις περιπτώσεις.
 
#2083 12.05.2023 - 10:26 Χρηστος Γ Email
Στον αναλυτικό προϋπολογισμό των νέων αδειών στο πρόγραμμα εμφανίζετε ως επιλογή τον Πίνακα τιμών για τις "Επικρατούσες Τιμές Μονάδος". Αυτό τί σημαίνει? Οι τιμές αυτές έχουν ισχύ για νεα οικοδομική άδεια?Για παράδειγμα στην Εγκύκλιο 8/90 δεν αναφέρονται οι πέργκολες.Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τιμή των "Επικρατουσών Τιμών"?
 
#2082 11.05.2023 - 00:06 insoft Email
Για την βεβαίωση που αναφέρεστε δεν υπάρχει νομοθετικά καθορισμένη νόμιμη αμοιβή, οπότε δεν υπάρχει και σχετικός υπολογισμός στο πρόγραμμα. Η αμοιβή θα είναι το ποσό που εσείς θα ζητήσετε από τον πελάτη σας ή το ποσό που θα συμφωνήσετε μεταξύ σας.
 
#2081 09.05.2023 - 17:00 Ιωσήφ Δουδωνής Email
Θα ήθελα να ρωτήσω για την "Βεβαίωση σύνδεση με τα δίκτυα κοινής ωφελείας" πως βγάζουμε αμοιβές με το πρόγραμμα;
 
#2080 04.05.2023 - 18:05 insoft Email
Καλησπέρα, κατά την γνώμη μας πάει στην κατηγορία Ἑκπαιδευτήρια. Αν έχετε διαφορετική άποψη, μπορείτε να δείτε την Υπουργική Απόφαση 31947/92 με τις κατηγορίες χώρων (η οποία υπάρχει στην Νομοθεσία μέσα στο πρόγραμμα) και να επιλέξετε αυτό που κατά τη γνώμη σας ταιριάζει περισσότερο σε βρεφονηπιακό σταθμό.
 
#2079 04.05.2023 - 11:39 Ρίτα
Καλησπέρα σας. Θα ήθελα παρακαλώ να μάθω σε ποια κατηγορία μπορώ να δηλώσω ένα βρεφονηπιακό σταθμό, ο οποίος ανήκει γενικότερα στην κατ. Κτιρίων Υγείας & Πρόνοιας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
#2078 02.05.2023 - 20:45 insoft Email
Καλησπέρα, το μήνυμα δεν απενεργοποιείται καθώς αν το άθροισμα των ποσοστών των μηχανικών δεν είναι 100% τότε υπάρχει σφάλμα και το xml δεν θα γίνει δεκτό από το ΤΕΕ. Στη δεύτερη ερώτηση μπορείς να αντιγράψεις τον φάκελο c:/insoft/amo5/authereta/ONOMA_MELETHS (με όλα τα περιεχόμενά του) στην ίδια θέση με άλλο όνομα π.χ. c:/insoft/amo5/authereta/ΝΕΟ_ONOMA_MELETHS
 
#2077 02.05.2023 - 17:32 Nasia Email
Καλησπέρα σας.
Σχετικά με τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων ν.4495/17 :
Yπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσω το μήνυμα που βγαίνει κατόπιν τροποποίησης του ποσοστού εκτός απο 100% της συνολικής αμοιβής κάθε φορά που κάνω αλλαγές στα στοιχεία της μελέτης στην καρτέλα αμοιβές;
Επίσης υπάρχει τρόπος αντιγραφής των στοιχείων μίας μελέτης σε νέα μελέτη στις ρυθμίσεις του ν.4495/17; Ευχαριστώ
 
#2076 06.04.2023 - 10:30 insoft Email
Σημειώνουμε για τους υπόλοιπους, ότι το είδαμε με Anydesk και όπως διαπίστωσε και ο ίδιος ο ΑΡΗΣ τα ποσοστά τροποποιούνται χωρίς κανένα πρόβλημα.
 
#2075 06.04.2023 - 08:24 ΑΡΗΣ Email
Προσπαθω να βαλω 50-50 σε 2 μηχανικους σε μελετη-επιβλεψη κενακ.
Το προγραμμα μου επιτρεπει να αλλαξω ποσοστο μονο για τον 1 ενω για τον 3 δε φαινονται τα ποσοστα του παρολο που τον εχω δηλωσει.

goodlandcon@gmail.com
ΤΗΛ 2130996050
 
#2074 29.03.2023 - 20:56 insoft Email
Καλημέρα! Τα 2-3 μηνύματα που εμφανίζονται όταν φορτώνουμε το ΦΕΜ οφείλονται σε κάποια script της ιστοσελίδας taxisnet τα οποία δυστυχώς δεν μπορούμε να αποφύγουμε και δεν χρειάζεται να σας ανησυχούν. Πατάτε ΟΚ ή τα κλείνετε και προχωράτε στις εργασίες που θέλετε. Στο συμφωνητικό αναγράφει 1000 € και όχι 0000 για να φαίνεται με σαφήνεια ότι στο σημείο αυτό πρέπει να αναγραφεί ένα ποσό το οποίο καθορίζεται κατά την σύνταξη του συμφωνητικού. Αν σας βολεύει πάντως να γράψετε 0000, τότε ανοίξτε το αρχείο c:/insoft/amo5/rtf/Files/ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ.rtf και τροποποιείστε το 1000 σε 0000 (χωρίς να πειράξετε τα ειδικά σύμβολα στο αρχείο) και αποθηκεύστε το στην ίδια θέση. Θα πρέπει όμως το τροποποιημένο αρχείο, όταν κάνετε αναβαθμίσεις, να το κρατάτε backup και να το αντικαθιστάτε κάθε φόρα που κάνετε αναβάθμιση του προγράμματος ή να το τροποποιείτε εκ νέου.
 
#2073 28.03.2023 - 11:13 Iosif Doudonis Email
Καλημέρα σας. Όταν ανοίγω το ΦΕΜ μου βγάζει το εξής μήνυμα σφάλματος:
Zugriffsνerletzung bei Adresse 0052C16A in Modul 'amo.exe'
Llesen vοn Adresse 00000000
Βέβαια από ότι φαίνεται αν κλείσω το σφάλμα το ΦΕΜ είναι συμπληρωμένο. Είναι κάποια ρύθμιση που πρέπει να κάνω;
Επίσης μια ακόμα παρατήρηση είναι ότι στα συμφωνητικά στην παράγραφο 9 έχει μια προκαταβολή ορισμένη στα 1000 €. Αυτή θα ήταν καλό να είναι ένα ποσοστό της συμφωνημένης αμοιβής (πχ. 50%) και να μην είναι σταθερή ή αν δεν μπορεί να γίνει το προαναφερόμενο αν είναι ορισμένη με μια τιμή που να μην μπερδεύει αν ξεχαστεί να αλλαχθεί (πχ 0000)
 
#2072 28.03.2023 - 09:09 insoft Email
Καλημέρα, μάλλον πριν να κάνετε τον αναλυτικό, είχατε κάποιον συμβατικό και είχατε εισαγάγει αφαιρούμενες εργασίες τις οποίες τις έχετε ξεχάσει. Θα πρέπει να τις μηδενίσετε. Αν δεν ξέρετε πως, πάρτε μας τηλέφωνο.
 
#2071 28.03.2023 - 08:28 Argyro Email
Καλησπέρα,
σε άδεια με πισίνα έχω βάλει τις εργασίες της πισινας στον αναλυτικό προϋπολογισμό για να υπολογιστουν σωστα οι αμοιβες.
Στα συγκεντρωτικά του αναλυτικού έχω βάλει το συνολικό ποσό στα Αρχιτεκτονικά και μετα επιμέρους τα Στατικά, Υδρευση, Αποχέτευση και Ηλεκτρικα.
Στο προϋπολογισμό μελετών στη θερομόνωση, Παθητική,Ενεργ Πυρ και Κλιματισμό βγάζει στη στήλη του αναλυτικού αρνητικές τιμες ενω θα έπρεπε να είανι μηδενικες. Τι πρεπει να κάνω για να μην υπολογίζονται τετοιες τιμες;

Ευχαριστω
 
#2070 25.03.2023 - 00:30 insoft Email
Καλημέρα! Θα εφαρμόσεις αυτά που γράφει η Εγκύκλιος 8/90 στο κεφάλαιο 4 για τις αναθεωρήσεις. Την εγκύκλιο 8/90 μπορείς να την βρεις πατώντας το πλήκτρο "Νομοθεσία" στο κεντρικό παράθυρο του προγράμματος. Κατά την γνώμη μας, σύμφωνα με την περιγραφή των τροποποιήσεων που δίνεις και ερμηνεύοντας αυτά που γράφει η Εγκ,8/90 στο κεφ.4, δεν οφείλονται επιπλέον εισφορές. Θα έχεις μόνο αμοιβές είτε ως "Αναθεώρηση με ποσοστό" (υπάρχει σχετική επιλογή στο κεντρικό παράθυρο), είτε με αναλυτικό, χωρίς την πληρωμή επιπλέον εισφορών.
 
#2069 24.03.2023 - 21:39 fotinoula Email
Καλησπέρα. Έχω μια αδεια που έχει εκδοθεί για προσθήκη κατ'επεκταση σε υφιστάμενη κατοικία. Θέλω να προχωρήσω σε αναθεώρηση άδειας χωρίς μεταβολή δόμησης κάλυψης και όγκου για την αύξηση του εξώστη και την τροποποίηση των διαστάσεων κάποιων ανοιγμάτων. Γιαυτές τις εργασίες πως θα υπολογίσω στο πρόγραμμα τις εισφορές κλπ καθώς στην πραγματικότητα δεν αυξάνω τετραγωνικά ?Πρέπει να υπολογίσω με αναλυτικό προϋπολογισμό τις πρόσθετες εργασίες?
Ευχαριστώ.
 
#2068 24.03.2023 - 01:20 insoft Email
@maria Οι ερωτήσεις και οι απορίες σας νομίζουμε ότι έχουν διευκρινιστεί κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία.

@gathomc Τα κατώτατα ημερομίσθια που αναφέρετε, καθορίζονται στο κεντρικό παράθυρο στα αντίστοιχα πεδία για κάθε μελέτη ξεχωριστά. Για μόνιμη αλλαγή των ημερομισθίων (για τις μελλοντικές μελέτες που θα δημιουργηθούν) πατάτε το πλήκτρο Ν (νι) δίπλα στον συντελεστή λ (λάμδα) και καθορίζετε τα επιθυμητά κατώτατα ημερομίσθια και πατάτε "Αποθήκευση".
 
#2067 22.03.2023 - 10:08 gathomc
Καλημέρα, όσον αφορά τον πίνακα κατώτατων ημερομισθίων τα οποία άλλαξαν με ΥΑ από 01/05/2022, τα αλλάζουμε χειροκίνητα στο πρόγραμμα? ευχαριστώ
 
#2066 09.03.2023 - 16:29 maria Email
Καλησπέρα,

έχω άδεια νομιμοποίησης υφισταμένου 73,55 τμ. , αποπεράτωσης του ίδιου κτιρίου 73,55 τμ. και προσθήκη κατ' επέκταση 5,75 τμ. Οι μελέτες που πρέπει να υποβάλλω είναι: Αρχιτεκτονική για το υφιστάμενο και την προσθήκη, Στατική μελέτη για την προσθήκη, στατικής επάρκειας για το υφιστάμενο, η/μ για το υφιστάμενο και την προσθήκη. Πώς θα το αντιμετωπίσω? Χωριστά υπολογισμοί αμοιβών βάζοντας ένα υπολογιστικό φύλλο για την νομιμοποίηση με "είναι αποτύπωση" αλλά ποιές μελέτες θα βάλω δεξιά? Ένα υπολογιστικό φύλλο για την προσθήκη με "είναι προσθήκη" βάζοντας αριστερά τα τμ. της προσθήκης αλλά και πάλι ποιες άδειες από τα δεξιά? και ένα υπολογιστικό φύλλο για την αποπεράτωση με "είναι προσθήκη/επισκευή" με αναλυτικό προϋπολογισμό για τις εργασίες αποπεράτωσης αλλά και εδώ ποιες μελέτες πρέπει να επιλέξω από δεξιά? ΄΄Η μήπως μπορώ και συνολικά με ένα υπολογιστικό φύλλο?
 
#2065 28.02.2023 - 08:53 insoft Email
Καλημέρα, στείλτε μας με email το xml αρχείο να το δούμε και να σας απαντήσουμε. Κάποιο λάθος έχετε κατά πάσα πιθανότητα στα "Στοιχεία Μηχανικών". Σε κάποια εργασία δεν έχετε ορίσει μηχανικό ή δεν έχετε δώσει σωστά τα ποσοστά.
 
#2064 28.02.2023 - 08:48 Iosif Doudonis Email
Καλή σας μέρα. Προσπαθώντας να υποβάλλω ένα έργο αμοιβών μου εμφανίζει το εξής λάθος:
"Parsing Error: Element 'subtask' not expected." Πρέπει να διορθώσω κάτ?
 
#2063 17.02.2023 - 20:55 insoft Email
Καλησπέρα! Για περισσότερους από έναν ιδιοκτήτες έχουμε αναφερθεί στα μηνύματα #923 #925 , #913 #914 , #644 #645 , #11 #12 , #1751 #1752 #1753 #1754 ,#1599 #1600 , #1520 #1521, #1564 (πιθανόν και σε άλλα) και γίνεται σχετική αναφορά και στη βοήθεια στη παράγραφο 5.

Στην περίπτωση σου που έχεις πάρα πολλούς ιδιοκτήτες, θα βγάζεις τα έντυπα σε αρχείο rtf και θα προσθέτεις τα ονόματα των ιδιοκτητών χειροκίνητα. Στα "Πρόσθετα στοιχεία"" ΑΦΜ, ΔΟΥ κλπ. θα δώσεις τα στοιχεία του ιδιοκτήτη που θα αναλάβει να κάνει και τις πληρωμές, καθώς η εφορία σε ένα ΑΦΜ θα κόψει το διπλότυπο του σημειώματος εισφορών. Στο έντυπο απογραφής του ΙΚΑ υπάρχει χώρος για 2 ιδιοκτἠτες, τους άλλους θα σου πουν στο ΙΚΑ πως θα τους συμπληρώσεις. Ως αναφορά το σύστημα του ΤΕΕ , με τον ανωτέρω τρόπο (που αναφέρουμε στη "Βοήθεια") περνούν μεν όλα τα ονόματα στο ΤΕΕ που έχουμε δώσει στα πεδία "Ἑπώνυμο" και "Όνομα" αλλά δεν γίνεται διαχωρισμός σε ποσοστά. Αν θέλεις μπορείς αφού ανεβάσεις το xml αρχείο στο σύστημα του ΤΕΕ, να προσθέσεις μετά χειροκίνητα στο σύστημα του ΤΕΕ περισσότερους ιδιοκτήτες και τους δώσεις τα ποσοστά που θέλεις.
 
#2062 17.02.2023 - 13:12 eirchr
Καλησπέρα σας! Καινούρια στο πρόγραμμα και σκόνταψα στο πρώτο βήμα.
Μπορώ να εισάγω στοιχεία περισσότερων ιδιοκτητών και πώς; (και αν υπάρχει όριο επίσης καθ'ότι θα βγάλω και άδεια με 14 ιδιοκτήτες::-} )
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
#2061 31.01.2023 - 01:41 insoft Email
Καλημέρα, όχι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Στο internet κυκλοφορούν όμως διάφορα freeware προγράμματα, τα οποία μπορούν να συρράψουν περισσότερα pdf σε ένα.
 
#2060 30.01.2023 - 12:08 Μιχάλης
Καλησπέρα σας,
στην καρτέλα Στοιχειά αυθαιρέτου - Πρόστιμο της μονάδας ρύθμισης αυθαιρέτων, υπάρχει δυνατότητα εξαγωγής του συνόλου των συμπληρωμένων φύλλων σε ένα αρχείο.
Έχω 15 φύλλα και τόσο στην προεπισκόπιση, όσο και στην δημιουργία pdf, μπορώ να δω μόνο το τρέχον φύλλο, κάτι που δεν είναι καθόλου πρακτικό.
 
#2059 27.01.2023 - 22:56 insoft Email
Καλημέρα, εξαρτάται από την συνολική επιφάνεια (υφιστάμενο + προσθήκη) του κάθε διαμερίσματος/ων στα οποία ανήκει η προσθήκη. Δηλαδή σαν παράδειγμα, αν υπάρχει ένα υφιστάμενο διαμέρισμα 140 τ.μ. και μία προσθήκη η οποία θα αποτελεί προέκταση εν συνεχεία του υφιστάμενου διαμερίσματος 40 τ.μ. τότε το σύνολο είναι 140+40= 180 τμ οπότε τα 40 τμ της προσθήκης τα εγγράφουμε στο πεδίο "Κατοικίες>150 τμ και <= 200 τμ."
 
#2058 27.01.2023 - 08:24 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΛΟΜΒΟΣ Email
Καλημέρα. Όταν έχουμε προσθήκη σε κατοικία, το κουτάκι της επιφάνειας αν είναι <= 300 ή > 300 κλπ εξαρτάται από την επιφάνεια προσθήκης ή τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου?
 
#2057 26.01.2023 - 21:54 insoft Email
Καλημέρα, στη νομοθεσία των αμοιβών δεν υπάρχει "αμοιβή νομιμοποίησης", υπάρχει "αμοιβή αποτύπωσης". Αν έχεις λοιπόν έργο με προσθήκη και νομιμοποίηση τότε έχεις την επιλογή να τα βάλεις στο ίδιο αρχείο, τσεκάροντας το "Είναι προσθήκη" και χρησιμοποιώντας για την αποτύπωση τα 3 πεδία κάτω κάτω στο κεντρικό παράθυρο που γράφουν "Αποτύπωση αρχιτεκτονικών" "Αποτύπωση στατικών" και "Έλεγχος στατικών υπάρχοντος". Μια άλλη επιλογή είναι να κάνεις 2 ξεχωριστά αρχεία, ένα για την προσθήκη και ένα για την αποτύπωση. Το υπόγειο μετράει βεβαίως στις αμοιβές και είτε ως "Υπόγειοι βοηθητικοί χώροι" είτε ως "Λοιπές αποθήκες" αν είναι αποθήκη χωρίς να είναι πραγματικά υπόγειος χώρος. Ως προς το "είναι κατασκευασμένο" που γράφεις, στα κατασκευασμένα κάνουμε "Αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης" οπότε έχεις αμοιβή αποτύπωσης, αν και από την πολεοδομία μπορεί να σου ζητήσουν και κάτι διαφορετικό (ίσως και αμοιβές ως νέα οικοδομή), γι' αυτό τις ερωτήσεις που θέτεις σε εμάς, θέσε τες καλύτερα στην πολεοδομία που θα ελέγξει το έργο.
 
#2056 26.01.2023 - 18:05 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΛΟΜΒΟΣ Email
Καλησπέρα.Όταν έχω προσθήκη και μαζί νομιμοποίηση αυθαιρεσιών στο υφιστάμενο επιλέγω μόνο προσθήκη? Και δεύτερο ερώτημα, αν το υπόγειο του υφιστάμενου είναι εκτός εδάφους πάνω από 1,20 και μετράει στον σ.δ. υπολογίζονται και αυτά τα τετραγωνικά στις αμοιβές κι ας είναι κατασκευασμένο? Αν η χρήση του παραμένει αποθήκη υπολογίζεται πάλι?
 
#2055 17.01.2023 - 10:47 insoft Email
Καλημέρα, καλή χρονιά και σε εσάς! Χρονικά η ημερομηνία κυκλοφορίας νέων εκδόσεων δεν μπορεί να καθοριστεί εκ των προτέρων. Κυκλοφορούν όταν είναι έτοιμες. Περίπου μέχρι το Πάσχα πάντως, πιστεύουμε ότι θα έχει κυκλοφορήσει νεότερη έκδοση. Σημειώσαμε το bug που μας επισημάνατε με το email σας και θα επιλυθεί.
 
#2054 17.01.2023 - 09:25 VRS Email
Γεια σας και καλή χρονιά.
Πότε προβλέπεται να βγει η νέα έκδοση του προγράμματος με τις διορθώσεις στην κατανομή ποσοστών ΚΕΝΑΚ, κλπ. ;
 
#2053 16.01.2023 - 08:43 Νίκος Αλεξίου Email
Καλημέρα σας. Στο υπολογιστή που έχω το πρόγραμμα έχω τα Windows 7. Οπότε, μάλλον αυτό θα είναι το πρόβλημα.
 
#2052 11.01.2023 - 19:04 insoft Email
Καλησπέρα, καλό θα ήταν με email να μας στείλετε το μήνυμα που σας βγάζει να το δούμε κι εμείς και να μας γράψετε και την έκδοση των Windows που έχετε στον υπολογιστή σας (και αν είναι εφικτό και την έκδοση του WebView2). Το ποιο πιθανό είναι το πρόβλημα που αναφέρετε, να σχετίζεται με το γεγονός ότι έχετε παλιά έκδοση των Windows (7, 8 ή 8.1) η οποία έχει πάψει πλέον να έχει υποστήριξη αναβαθμίσεων από την Microsoft. Υπενθυμίζω ότι χθες 10/01/2023 έληξε από την Microsoft η υποστήριξη στα Windows 8.1. Η λύση βέβαια βρίσκεται στο να αναβαθμίσετε σε νεότερη έκδοση των Windows 10 ή Windows 11. Εμείς που το δοκιμάσαμε πριν λίγο σε windows 8.1 δεν μας βγάζει ακόμη παρόμοιο πρόβλημα, πιθανόν όμως να βγάλει στο άμεσο μέλλον. Χωρίς να είναι πάντως ενσωματωμένες στο λογισμικό μας οι νέες τεχνολογίες του (Chromium Based Browser) Edge δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν σωστά, οι από καιρό ανανεωμένες ιστοσελίδες του ΤΕΕ στο σύστημα των αυθαιρέτων. Αυτός είναι και ο λόγος, που ενσωματώσαμε τις νέες αυτές τεχνολογίες στο πρόγραμμα, με τις εκδόσεις 12.x.

Υ.Γ. Δείτε και την σχετική ανακοίνωση της MS στο
https://blogs.windows.com/msedgedev/2022/12/09/microsoft-edge-and-webview2-ending-
support-for-windows-7-and-windows-8-8-1/

σχετικά με την παύση υποστήριξης του WebView2 στις εκδόσεις 7,8 και 8.1 των Windows.
 
#2051 11.01.2023 - 16:18 Νίκος Αλεξίου Email
Καλησπέρα σας.

Όταν πατάω το tab Online ΤΕΕ στο πρόγραμμα των ρυθμίσεων αυθαιρέτων, μου εμφανίζει ότι πρέπει να εγκατασταθεί το Edge. Έχω κατεβάσει το πρόγραμμα από τον σύνδεσμο που έχετε και το έχω εγκαταστήσει (πάνω από μία φορές). Στην συνέχεια επανεκινώ και τον υπολογιστή. Παρόλα αυτά το πρόβλημα παραμένει. Επίσης, όταν πατάω το tab για τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων μου εμφανίζει ένα παράθυρο που γράφει κάτι σχετικό με το Edge στα γερμανικά (το οποίο δεν καταλαβαίνω).

Σας παρακαλώ για την βοήθειά σας.
 
#2050 11.01.2023 - 12:10 insoft Email
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά, κατ' αρχήν το notepad δεν μπορεί να ανοίξει rtf αρχεία, δεν προορίζεται για κάτι τέτοιο. Το Openoffice θα μπορούσε ίσως να αντικαταστήσει το Word στο άνοιγμα των rtf, αν και η εμφάνιση των πινάκων των rtf στο Openoffice δεν είναι ακριβώς όπως στο Word, με αποτέλεσμα πολλά έντυπα στο Openoffice να μην εμφανίζονται σωστά ως προς την στοίχιση των πινάκων κλπ. Δυστυχώς το πρόβλημα με το Word που αντιμετωπίζετε στον υπολογιστή σας, δεν μπορούμε να σας το λύσουμε εμείς. Όπως λέτε κι εσείς, μέχρι πρόσφατα δούλευε, οπότε θα πρέπει να βρείτε το τί άλλαξε εν τω μεταξύ στον υπολογιστή σας και πλέον δεν λειτουργεί. Εν ανάγκη, ένα φορμάτ πολλές φορές λύνει τέτοια προβλήματα, αν δεν βρίσκετε άλλη λύση.
 
#2049 11.01.2023 - 07:38 ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Καλη Χρονιά!
Επανέρχομαι για το προηγούμενο μυνημα (#2039)που είχα στείλει...
Έχω αλλάξει το antivirus και έχω βάλει στις εξαιρέσεις και το insoft και το word αλλά τίποτα.
Δοκίμασα επίσης να βάλω default πρόγραμμα το notepad για τα .rtf αρχεία αλλά πάλι τίποτα.
Το πρόβλημα είναι με όλα τα .rtf αρχεία.
Κάποια άλλη ιδέα τι να κάνω?
Ευχαριστώ.
 
#2048 09.01.2023 - 18:31 insoft Email
Ναι θα ανέβουν 2 αρχεία, δεν υπάρχει κάτι το παράξενο σε αυτό. Στην ουσία δύο είναι τα "έργα" που έχεις και όχι ένα. Έχεις μία κατεδάφιση και μία αποτύπωση. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
 
#2047 09.01.2023 - 18:11 favel
Δηλαδή δύο διαφορετικά αρχεία xml θα ανέβουν στο ίδιο έργο στις αμοιβές ΤΕΕ;
 
#2046 09.01.2023 - 16:48 insoft Email
Καλησπέρα, αν έχεις και αποτύπωση θα κάνεις δύο αρχεία, ένα για την κατεδάφιση και ένα για την αποτύπωση. Στην άδεια κατεδάφισης δεν υπάρχει μελέτη, υπάρχει μόνο επίβλεψη. Μελέτη θα έχεις στο δεύτερο αρχείο που θα είναι αυτό της αποτύπωσης.
 
#2045 09.01.2023 - 14:29 favel
Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους! Στην περίπτωση που ο Διαχειριστής της αίτησης για την έκδοση άδειας κατεδάφισης δεν θα είναι αυτός που θα αναλάβει την επίβλεψη, αλλά θα αναλάβει την αποτύπωση κάτοψης - τομών, εκπόνηση τεχνικής έκθεσης, ΣΑΥ-ΦΑΥ και όλων των υποχρεωτικών δικαιολογητικών, τι γίνεται με τα φορολογικά που είναι μόνο επίβλεψη αλλά ο διαχειριστής φαίνεται έτσι κι αλλιώς στην ομάδα έργου; Θα πρέπει να έχει αμοιβή και αυτός; Κι αν ναι, εφόσον μόνο μελέτες κατ' ουσίαν υπογράφει, πως δικαιολογείται αμοιβή μελέτης σε άδεια κατεδάφισης;
 
#2044 02.01.2023 - 18:40 insoft Email
Καλησπέρα! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους!
@ zerb_jason
Η νόμιμη αμοιβή σου δεν είναι 11000 (10000+ΦΕΜ) για να υπολογιστεί και επιπλέον ΦΠΑ, αλλά σκέτες 10000 από τις οποίες εσύ θα προκαταβάλεις τον ΦΕΜ και θα σου μείνουν 9000. Αν υπάρχει και συμφωνητικό με συμφωνηθείσα αμοιβή μικρότερη από τη νόμιμη, τότε θα πληρωθεί ΦΕΜ βάση της συμφωνηθείσας. Στο έντυπο του συνολικού κόστους αδείας στο οποίο αναφέρεσαι (το οποίο είναι ένα έντυπο που δεν πάει σε κάποια υπηρεσία, αλλά είναι απλώς για την ενημέρωση του μηχανικού και του πελάτη) θα πρέπει το τετραγωνάκι "Εφορία επί των αμοιβών 10%, 4%" να το έχεις ξετσεκαρισμένο ώστε να μην σου υπολογίζει τον ΦΕΜ στο γενικό σύνολο. Το τετραγωνάκι υπάρχει επειδή ορισμένοι μηχανικοί που κάνουν μεγάλες εκπτώσεις με συμφωνητικά, θέλουν να προσθέτουν στο έντυπο αυτό επιπλέον τον ΦΕΜ, ώστε στο τέλος να φαίνεται μεγαλύτερη ποσοστιαία έκπτωση πάνω στη νόμιμη αμοιβή. Εσύ που δεν θέλεις κάτι τέτοιο, απλώς δεν θα έχεις τσεκαρισμένο το συγκεκριμένο τετραγωνάκι "Εφορία επί των αμοιβών 10%, 4%" στο έντυπο "Συνολικό κόστος άδειας".
 
#2043 02.01.2023 - 12:20 zerb_jason
Καλησπέρα,

Στον υπολογισμό των αμοιβών για μία άδεια παρατήρησα ότι αν η αμοιβή είναι π.χ. 10000, τότε ο ΦΠΑ βγαίνει 2400 και σε ξεχωριστή κατηγορία προσθέτετε το ΦΕΜ 1000. Πρακτικά όμως εγώ θα λάβω 11000 όμως (αμοιβή + ΦΕΜ), άρα και το ΦΠΑ που θα αποδώσω τελικά θα είναι επί των 11000, άρα 2640. Το καταλαβαίνω λάθος; Αν όχι θα ήταν καλό να αλλάξει.
 
#2042 10.12.2022 - 10:31 insoft Email
Καλημέρα, για την αλλαγή χρήσης θα εφαρμόσεις τα αναγραφόμενα στην Εγκ.8/90 Κεφ.5. Θα δουλέψεις με διαφορές προϋπολογισμών και αναλυτικό προϋπολογισμό για τις εργασίες που θα γίνουν. Τα τ.μ. της προσθήκης θα τα βάλεις στο κεντρικό παράθυρο. Την αποπεράτωση θα την συμπεριλάβεις στον αναλυτικό προϋπολογισμό. Όλα τα παραπάνω μπορούν να μπουν σε ένα αρχείο. Θα τσεκάρεις στο κεντρικό παράθυρο είτε το "Είναι προσθήκη ή επισκευή" είτε το "Είναι διαρρύθμιση" ανάλογα με το τι εργασίες έχεις στον αναλυτικό. Δεν θα τσεκάρεις και τα δύο, το ένα από τα δύο το δυσμενέστερο. Η διαρρύθμιση καλύπτει και την προσθήκη ως δυσμενέστερη.
 
#2041 08.12.2022 - 18:59 VRS Email
καλησπέρα. Έχω μια περίπτωση αμοιβής "ΑΛΛΑΓΗ ΧΡΗΣΗΣ ΙΣΟΓ. Β/Χ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ, ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ & ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΣΟΓΕΙΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ". Πως θα την χτύπησω σε ένα αρχείο (αν γίνεται)
 
#2040 05.12.2022 - 19:45 insoft Email
Καλησπέρα, 1) να ελέγξετε και να ρυθμίσετε κατάλληλα τα antivirus στον υπολογιστή σας, ώστε να μην σας δεσμεύουν πρόσβαση σε αρχεία word 2) να δείτε να είναι σωστά εγκατεστημένο το Word στον υπολογιστή σας. Το πρόβλημα έχει σχέση με τον υπολογιστή σας, το Antivirus που έχετε και την εγκατάσταση του Word στον υπολογιστή σας.
 
#2039 05.12.2022 - 11:09 ΛΕΩΝΙΔΑΣ Email
Καλησπέρα,
δεν εμφανίζει το πρόγραμμα τα συμφωνητικά. Πατάω στο κουμπί συμφωνητικά και δεν ανταποκρινεται.
Εκανα επανεκκίνηση του Η/Υ και επανεγκατάσταση του προγράμματος αλλά τίποτα.
Μέχρι τωρα δούλευε κανονικά. Τι να κάνω?
Ευχαριστώ
 
#2038 01.12.2022 - 15:06 insoft Email
Ναι, για να έχετε το πρόγραμμα και σε 2ο PC θα πρέπει να αγοράσετε μία άδεια χρήσης ακόμη, με κόστος όσο και αυτό της 1ης άδειας χρήσης. Αν όμως θέλετε να αλλάξετε ΜΟΝΙΜΑ τον υπολογιστή στον οποίο έχετε το πρόγραμμα, τότε μπορείτε να μας το ζητήσετε με email και δεν έχει κάποιο κόστος. Στην περίπτωση αυτή βέβαια θα σας απενεργοποιηθεί το πρόγραμμα στον παλιό σας υπολογιστή. Επίσης η αλλαγή υπολογιστή είναι για νέους υπολογιστές και δεν υποστηρίζεται η συνεχής εναλλαγή μεταξύ δύο υπολογιστών.
 
#2037 01.12.2022 - 12:52 ΕΥΘΑΛΙΑ ΧΑΤΖΗ Email
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ,
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΜΟΙΒΩΝ ΚΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ
ΣΕ 2ο PC
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ???
 
#2036 17.11.2022 - 23:07 insoft Email
Καλημέρα, πέραν της σύνταξης του αναλυτικού προϋπολογισμού θα πρέπει να συμπληρώσετε και τα πεδία του πρώτου παραθύρου του αναλυτικού δηλ. να βάλετε ποσά στα πεδία "Αρχιτεκτονικά", "Στατικά" κλπ. ανάλογα με το τι εργασίες έχετε. Στα αρχιτεκτονικά πάει πάντα το σύνολο του αναλυτικού (πλην περιβ. χώρου αν υπάρχει). Στις άλλες εργασίες βάζετε το άθροισμα των εργασιών της συγκεκριμένης εργασίας, χωρίς το ποσό αυτό να αφαιρείται από τα αρχιτεκτονικά. Τα έχουμε γράψει και ξαναγράψει αυτά, αν ψάξετε παλαιότερες απαντήσεις θα τα βρείτε.
 
#2035 17.11.2022 - 12:53 BOULOUKOS SPIROS Email
Καλησπέρα και πάλι!

Σε συνέχεια της προηγούμενη ερώτησης μου και της απάντησης σας, γνωρίζω ότι η αμοιβή στην Έγκριση Μικρής Κλίμακας πάει βάσει αναλυτικού προϋπολογισμού. Αυτό που δε γνωρίζω είναι πώς στο σύστημα μου βγαίνει ηαμοιβή βάσει αναλυτικού προύπολογισμού και όχι συμβατικού. Γιατί ενώ έχω κανονικά συμπληρώσει τον αναλυτικό δε μου εμφανίζει ανοιβή βάσει αναλυτικού.

Ευχαριστώ
 
#2034 15.11.2022 - 11:59 insoft Email
Καλημέρα, αν είστε νέος μηχανικός για να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα θα πρέπει να διαβάσετε λίγο την βασική νομοθεσία για τις αμοιβές η οποία περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο "Νομοθεσία". Ο τρόπος υπολογισμού αμοιβών αδειών μικρής κλίμακας είναι ίδιος με αυτόν για τις κανονικές άδειας. Λόγω του είδους των εργασιών στις άδειες μικρής κλίμακας συνήθως χρησιμοποιείται "Αναλυτικός Προϋπολογισμός" πατώντας το αντίστοιχο πλήκτρο στο κεντρικό παράθυρο. Το πρόσθετο πακέτο για τις "Ρυθμίσεις Αυθαιρέτων"είναι προαιρετικό και μπορείτε να το αγοράσετε αν έχετε περιπτώσεις Ρύθμισης Αυθαιρέτων. Οι αμοιβές για τις Ρυθμίσεις Αυθαιρέτων περιλαμβάνονται στο πρόσθετο πακέτο των αυθαιρέτων μαζί με τον υπολογισμό του προστίμου, παραγωγή εντύπων κλπ.
 
#2033 15.11.2022 - 10:05 BOULOUKOS Email
Καλημέρα,
Έχω τη δοκιμαστική έκδοση του προγράμματος και το "παλεύω" να δω πώς λειτουργεί ώστε να προχωρήσω σε αγορά.
Ήθελα να ρωτήσω για Άδειες Μικρής Κλίμακας αν θέλω να υπολογίσω αμοιβή μηχανικών, πού πρέπει να καταχωρίσω τα στοιχεία και να βγάλω αμοιβή;
Επίσης για αμοιβές στις ρυθμίσεις αυθαιρέτων πρέπει να αγοράσω και το πρόγραμμα των αυθαιρέτων ή αυτό το αγοράζω μόνο αν θέλω να κάνω όλη τη διαδικασία της τακτοποίησης μέσω της Insoft?

ευχαριστώ!
 
#2032 08.11.2022 - 23:37 insoft Email
Καλημέρα, η νομοθεσία δεν αποσαφηνίζει το αν η περιτοίχιση πάει στα αρχιτεκτονικά ή στον περιβάλλοντα χώρο. Η διαφορά είναι, ότι αν το βάλεις στα αρχιτεκτονικά η αμοιβή θα υπολογιστεί με τον συντελεστή κατηγορίας που έχεις ορίσει για τα αρχιτεκτονικά (συνήθως είναι 3), αν το βάλεις στον περιβάλλοντα χώρο θα υπολογιστεί με συντελεστή κατηγορίας 5. Αν στα αρχιτεκτονικά βάλεις κατηγορία 5 τότε το αποτέλεσμα που παίρνεις συμπίπτει με αυτό που παίρνεις αν το βάλεις σαν περιβάλλοντα χώρο. Αν θέλεις να είσαι πλήρως εξασφαλισμένος με τον έλεγχο, βάλτο σαν περιβάλλοντα χώρο ή σαν αρχιτεκτονικά με κατηγορία 5. Μπορείς και να ρωτήσεις την υπηρεσία δόμησης στην οποία θα βγει η άδεια, πως το θέλει και να πράξεις ανάλογα.
 
#2031 08.11.2022 - 16:43 ΜΑΝΩΛΗΣ Email
Καλησπέρα
Σε άδεια περιτοίχισης ο αναλυτικός προϋπολογισμός είναι 740,26€. Θα μοιραστεί μεταξύ αρχιτεκτονικών και περιβάλλοντα χώρου; ή μόνο περιβάλλοντα χώρου, για τον υπολογισμό της αμοιβής;
 
#2030 01.11.2022 - 07:44 insoft Email
@IOANNIS KATSAROS
Καλημέρα, δεν είστε σαφής με τη φράση "οι κύριοι χώροι (δηλ. οι επιφάνειες των χώρων)". Πού βάλατε τ.μ. στο κεντρικό παράθυρο και σας το πάει στη στήλη 5 ? Καλύτερα είναι να μας πάρετε ένα τηλέφωνο, ώστε να το δούμε μαζί και να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοείτε. Σε κάθε περίπτωση, εκτός από την αυτόματη συμπλήρωση πατώντας το πλήκτρο "Ενημέρωση m2" τα δεδομένα του πίνακα 1 είναι επεξεργάσιμα και επιδέχονται αλλαγές από τον χρήστη.

@fotiniarch
Καλημέρα, το τέλος για το πράσινο ταμείο για τα εκτός σχεδίου είναι 5% επί του συμβατικού προϋπολογισμού των φορολογικών συν 5‰ επί του αναλυτικού προϋπολογισμού, με ελάχιστο τα 250 € και μέγιστο 5000 €. Η έκδοση του προγράμματος που υποστηρίζει τα παραπάνω είναι η v.12.4. Αν έχετε παλαιότερη έκδοση θα πρέπει να αναβαθμίσετε στην v.12.4
 
#2029 31.10.2022 - 21:35 fotiniarch Email
Καλησπέρα σας
Για έκδοση οικοδομικής άδειας σε περιοχή εκτός σχεδίου για τον υπολογισμό του τέλους για το πράσινο ταμείο όταν έχω συμβατικό και αναλυτικό προϋπολογισμό βάση ποιου προυπολογισμού θα πρέπει να υπολογιστεί το τέλος? Συγκεκριμένα έχω προσθήκη δόμησης σε υφιστάμενη κατοικία με εργασίες επισκευών στην υφιστάμενη κατοικία οπότε κάνω και αναλυτικό για τις εργασίες αυτές.
 
#2028 31.10.2022 - 06:50 IOANNIS KATSAROS Email
Καλημέρα

Στον πίνακα 1Α του ΙΚΑ, οι κύριοι χώροι (δηλ. οι επιφάνειες των χώρων) τοποθετούνται στην στήλη (5) (Στεγ. ισογ. χώροι στάθμευσης) , ενώ θα έπρεπε να είναι στην στήλη (9), (Λοιπές επιφάνειες , χώροι κύριας χρήσης ...... κλπ)

Παρακαλώ ενημερώστε με σχετικώς όταν το δείτε..........

Με εκτίμηση
Ιωάννης Ε. Κατσαρός
Παροικία -ΠΑΡΟΣ 84400
 
#2027 24.10.2022 - 18:44 Aggelos
Σωστά, ενημέρωση για αλλαγή ονόματος ιδιοκτήτη. Σας ευχαριστώ
 
#2026 24.10.2022 - 08:47 insoft Email
Καλημέρα, δεν ξέρω τι εννοείτε με το "ενημέρωση έντυπης άδειας". Αν εννοείτε ¨ενημέρωση φακέλου αδείας" τότε για ενημέρωση φακέλου η νομοθεσία δεν απαιτεί αμοιβές, οπότε Α/Α από το σύστημα αμοιβών δεν υπάρχει, το αφήνετε λοιπόν κενό και αν δεν το δέχεται κενό, βάζετε 0.
 
#2025 24.10.2022 - 08:26 Aggelos
Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. Για μία ενημέρωση έντυπης άδειας το σύστημα του ΤΕΕ ζητά Α/Α έργου αμοιβών. Τι είδους έργου να βάλω και πως να υπολογίσω την αμοιβή;
 
#2024 12.10.2022 - 15:18 insoft Email
Αν το έργο σου έχει μόνο κατοικία/ες, καταστήματα και κοινόχρηστους χώρους, τότε ο συντελεστής επιφανείας των κοινόχρηστων χώρων μπορεί να έχει μέγιστη τιμή το 1,15 (που είναι ο μέγιστος συντελεστής των κατοικιών >300 τ.μ.) και όχι το 1,50. Επίσης αν έχεις μόνο καταστήματα και κοινόχρηστους χώρους ο συντελεστής επιφανείας των κοινοχρήστων χώρων παίρνει τιμή 0,75 και όχι 0,90 που αναφέρεις. Κάπου μπερδεύεις κάποια πράγματα με τους συντελεστές.
 
#2023 12.10.2022 - 12:39 SteliosP
Το 1,50 αφορούσε τον συντ. επιφ. για τους κοινόχρηστους χώρους των κατοικιών και όχι για τις ίδιες τις κατοικίες.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση σας. :-X
 
#2022 12.10.2022 - 12:22 insoft Email
Καλησπέρα και ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια για το λογισμικό μας. Σχετικά με την ερώτησή σας: Η εγκ. 21/92 παρ.2 αναφέρει "Η τιμή μονάδος επιφανείας των κοινοχρήστων χώρων (είσοδος, διάδρομος, κλιμακοστάσια κ.λ.π.), ενός κτιρίου με διαφορετικές χρήσεις, λαμβάνεται η μεγαλύτερη από τις εφαρμοζόμενες για τις χρήσεις αυτές." Οπότε οι κοινόχρηστοι χώροι πάνε πάντα με τον μεγαλύτερο συντελεστή που εφαρμόζεται για του άλλους χώρους. Συντελεστής επιφανείας 1,5 πάντως για κατοικίες δεν υπάρχει. Ο συντελεστής επιφανείας στις κατοικίες παίζει από 1,00 μέχρι 1.15. Μάλλον μπέρδεψες το 1.05 με το 1.5. Τα 2 διαφορετικά κτίρια δεν παίζουν κανένα ρόλο για τον καθορισμό του συντελεστή επιφανείας των κοινοχρήστων χώρων (εκτός και αν εφαρμόσεις την παρ.8 του Αρθ.83 του Π.Δ.696/74 και πας με ξεχωριστό αρχείο για κάθε κτήριο, κάτι το οποίο όμως δεν σου συνιστώ).
 
#2021 12.10.2022 - 11:09 SteliosP
Σε συνέχεια του προηγούμενου ερωτήματος να επισημάνω ότι πρόκειται για 2 ξεχωριστά κτίρια και όχι για (1 κατοικίες και 1 καταστήματα).
 
#2020 12.10.2022 - 09:45 SteliosP
Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το πρόγραμμα σας.
Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Έχω πρώτη φορά άδεια που έχει κτιριο κατοικιών και καταστημάτων. Όταν ανοίγω μια κοινή καρτέλα για τα 2, τους κοινόχρηστους χώρους στον προϋπολογισμό τους έχει με συντελεστή 1,50. Όταν ανοίγω μια καρτέλα μόνο για καταστήματα τους έχει με 0,90. Πρέπει να τους δείξω χωριστά (χειρόγραφα) στον κοινό προϋπολογισμό (1,50 κατοικίες - 0,90 καταστήματα) ή είναι οκ και των δύο με 1,50.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
#2019 05.10.2022 - 22:46 insoft Email
@ ΛΟΥΡΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
1) Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια για το λογισμικό μας.
2) Το πρόγραμμα είναι ενημερωμένο με όλες τις τελευταίες εξελίξεις και τις αλλαγές της νομοθεσίας. Τα παλιά έντυπα που δεν απαιτούνται πλέον ("Πληροφοριακό δελτίο" "Ε.Κ.Κ.Ο" και "Δηλώσεις μηχανικού και ιδιοκτήτη για τη ρευματοδότηση") εξακολουθούν να υπάρχουν στο πρόγραμμα, καθώς υπάρχουν συνάδελφοι με παλιές υποθέσεις οι οποίοι θέλουν να έχουν πρόσβαση στα έντυπα αυτά.
3) Διορθώσεις στο xml μπορούν να γίνουν στους πίνακες που εμφανίζονται πριν τη δημιουργία του xml (αν και δεν χρειάζεται και ούτε συνιστούμε να γίνονται αλλαγές εκεί). Αν αλλάξετε κάτι στη μελέτη, τότε δημιουργείτε νέο xml και δεν κάνετε διορθώσεις στο υπάρχον.
4) Το θέμα με τα pdf λύθηκε μετά από το τηλεφώνημά σας, καθώς το πρόβλημα βρισκόταν στον pdf viewer που χρησιμοποιούσατε.

@ Μιχαήλ Βαρίτης
Δεν θα σπάσουν τα 15τ.μ. Από τη στιγμή που η κατοικία στη νέα της κατάσταση θα είναι πάνω από 200 τ.μ. το σύνολο των 15 τ.μ. θα πάει στην κατηγορία "Κατοικίες >=200τμ και <=300τμ". (Υποθέτω βέβαια, ότι τα 190 τμ είναι ένα διαμέρισμα και όχι περισσότερα). Αν υπάρχει Οικ. άδεια του 1995 τότε λογικά σε αυτήν θα έχουν γίνει και όλες οι απαιτούμενες αποτυπώσεις του τμήματος προ του '55. Αν όμως δεν ανταποκρίνεται η τότε αποτύπωση με την πραγματική κατάσταση, τότε θα κάνετε νέα αποτύπωση. Νέες μελέτες για κατασκευασμένο κτίσμα δεν νοούνται (πέρα από άυλες μελέτες όπως η παθ. πυροπροστασία), σε κάτι που είναι κατασκευασμένο μπορεί να γίνει αποτύπωση (π.χ. αποτύπωση ύδρευσης) αλλά πως να γίνει νέα μελέτη ύδρευσης αφού το δίκτυο της ύδρευσης μέσα στη υπάρχουσα κατοικία είναι ήδη κατασκευασμένο!! Άλλο πράγμα αν ξηλωθεί το παλιό δίκτυο της ύδρευσης και γίνει νέο, οπότε χρειάζεται και νέα μελέτη που θα γίνει με αναλυτικό προϋπολογισμό και άλλο πράγμα νέα μελέτη ύδρευσης για ένα ήδη κατασκευασμένο δίκτυο, αν αυτό σας ζητάνε. Ένας απλός κανόνας στις αμοιβές είναι, ότι υπολογίζουμε αμοιβή για τις μελέτες που γίνονται στην πραγματικότητα στην πράξη. Δηλαδή αν κάνετε μια αποτύπωση ύδρευσης, θα υπολογίσετε αμοιβή αποτύπωσης και αν κάνετε μια νέα μελέτη ύδρευσης θα υπολογίσετε αμοιβή για νέα μελέτη (αν και κάτι τέτοιο είναι παράλογο, όπως έγραψα παραπάνω). Αν γίνουν εργασίες στο υπάρχον, οι εργασίες αυτές θα πάνε με αναλυτικό προϋπολογισμό, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Για να μην μπλέξετε σε μικτά αρχεία με αφαιρούμενες εργασίες κλπ κάντε 2 ή 3 ξεχωριστά αρχεία. 1) Ένα αρχείο για τις νέες μελέτες της προσθήκης σας, τσεκάροντας και το "Είναι προσθήκη" 2) Ένα 2ο αρχείο για τις αποτυπώσεις του υπάρχοντος αν απαιτούνται, τσεκάροντας το "Είναι αποτύπωση" και 3) Ένα τρίτο αρχείο για τις "Νέες μελέτες" του υπάρχοντος, αν νομίζετε (ή νομίζει η πολεοδομία) ότι γίνονται τέτοιες. Μιλάμε για "μελέτες εικονικές" χωρίς να γίνει έργο. Αν γίνουν εργασίες στο υπάρχον, τότε είπαμε ότι πρέπει να πάτε με αναλυτικό και θα υπάρχουν και εισφορές επί του αναλυτικού.
 
#2018 05.10.2022 - 11:32 Μιχαήλ Βαρίτης Email
Καλησπέρα, Αντιμετωπίζω περίπτωση προσθήκης κατ' επέκταση σε υφιστάμενη κατοικία που αποτελείται από προ 1955 τμήμα με τελευταία ΟΑ το 1995 . Η προσθήκη είναι εμβαδού 15 τ.μ. (υπνοδωμάτιο και λουτρό) και το υπόλοιπο υφιστάμενο σπίτι είναι περίπου 190 τ.μ. Από την πολεοδομία μου είπαν ότι θα πρέπει να γίνουν όλες οι η/μ μελέτες (και αυτές που δεν υπάρχουν) για το σύνολο της κατοικίας. Αρχικά για τον υπολογισμό των αμοιβών τα 15τμ της προσθήκης θα τα σπάσω και θα βάλω τα 10 μέχρι τα 200 στο αντίστοιχο πεδίο και τα 5 στο πάνω από 200; Για τον υπολογισμό των αμοιβών σκέφτομαι τα εξής: Για αρχιτεκτονικά και στατικά θα υπολογίσω αμοιβές αποτύπωσης για τα υφιστάμενα και αμοιβές νέας προσθήκης για το νέο τμήμα. Αντίστοιχα, τις αμοιβές για θερμομονωτική επάρκεια και τις υπόλοιπες Η/Μ μελέτες θα τις υπολογίσω για την προσθήκη μόνο. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει καθόλου κάποια η/μ μελέτη θα υπολογίσω αμοιβή για όλη την έκταση της κατοικίας (πως θα βγούν αλλο θέμα) .Το σκέφτομαι σωστά;
 
#2017 05.10.2022 - 08:32 ΛΟΥΡΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Email
- Έξυπνη αξιοποίηση της οθόνης για γρήγορη εισαγωγή δεδομένων χωρίς μενου και υπομενου..!!!
- Πολύ καλή δουλειά και στα έντυπα αλλα η παρουσία αυτών που πλέον δεν χρειάζονται λειτουργεί αρνητικά και παραπέμπει σε έλλειψη ενημέρωσης του προγράμματος.
- Ουσιαστικά σήμερα χρειαζόμαστε το .xml και τις εισφορές αφού οι αμοιβές υπολογίζονται και από το τεε. Θα ήταν χρήσιμο η απευθείας διόρθωση και συμπλήρωση του xml για όσα στοιχεία λοίπουν όπως και για έλεγχο παλαιότερου xml.
- Σε εμένα τα pdf βγαίνουν με άγνωστους χαρακτήρες που ίσως να είναι κάτι απλό.

Θα ήθελα μια ενημέρωση σχετικά με τα θέματα αυτά για να προβώ σε άμεση αγορά του προγράμματος .

... με εκτίμηση!
κιν 6973230678
 
#2016 27.09.2022 - 09:38 insoft Email
Καλημέρα, διάβασα το Αρθ.9 του Ν.4819/21 και δεν βλέπω να αναφέρει κάπου την πληρωμή κάποιου παραβόλου. Αν θέλεις γίνε λίγο ποιο σαφής, σε ποια παράγραφο του Αρθ. 9 του Ν.4819/21 αναφέρεται το παράβολο που αναφέρεις και πού περιγράφεται ο τρόπος υπολογισμού του; Αν πάντως ως "παράβολο" εννοείς το κόστος εγγυητικής επιστολής για ΑΕΚΚ αυτό υπάρχει στο πρόγραμμά μας πατώντας το πλήκτρο "Συνολικό κόστος αδείας".
 
#2015 27.09.2022 - 08:48 Gpap
Καλημέρα,
υπάρχει επιλογή για τον υπολογισμό του παραβόλου του άρθρου 9 του ν. 4819/2021;
Ευχαριστώ
 
#2014 26.09.2022 - 08:07 insoft Email
Καλημέρα, δεν έχετε κλικάρει το τετραγωνάκι "Εταιρία" στα στοιχεία του μηχανικού αυτού. Θα πρέπει να το κλικάρετε.
 
#2013 26.09.2022 - 06:22 fotini Email
Καλημέρα σας, σε έργο που συμμετέχει και συνάδελφος μηχανικός ΤΕ ενώ βάζω τα στοιχεία του κατά την εισαγωγή του xml μου βγαίνει μήνυμα ότι ο τάδε μηχανικός δεν είναι τακτικό μέλος ΤΕΕ. Υπάρχει κάτι που κάνω λάθος εγω στην εισαγωγή του μηχανικού?
 
#2012 21.09.2022 - 17:44 insoft Email
Στον Πίνακα του ΙΚΑ βλέπετε μόνο την εργατική δαπάνη του συγκεκριμένου πίνακα. Στο πολύχρωμο βλέπετε το άθροισμα της εργατικής δαπάνης και των 3 πινάκων του ΙΚΑ. Αν δεν θέλετε να υπάρχει εργατική δαπάνη στους άλλους πίνακες, θα πρέπει να τους μηδενίσετε.
 
#2011 21.09.2022 - 13:12 cfilippos Email
Σε μελέτη μετά από ενημέρωση μ2 μου βγάζει διαφορετική εργατική δαπάνη στον πίνακα ΙΚΑ και στο πολύχρωμο των εισφορών. Που μπορεί να οφείλεται αυτό??
 
#2010 12.09.2022 - 13:50 insoft Email
@Χαραβοπουλος σπυρος
Γεια σας, δυστυχώς εμείς εδώ δεν θεωρούμε οικοδομικές άδειες, ώστε να μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια υπηρεσία δόμησης μέσω μηχανικού της επιλογής σας.

@SteliosP
Καλησπέρα, 1) είτε θα στείλεις 2 xml αρχεία στο ΤΕΕ. π.χ. αν έχεις 5 μηχανικούς στις μελέτες και 5 διαφορετικούς μηχανικούς στην επίβλεψη, θα στείλεις ένα xml αρχείο με τις μελέτες με τους 5 μηχανικούς και ένα 2ο xml αρχείο για τις επιβλέψεις με τους άλλους 5 μηχανικούς. (το ίδιο μπορείς να κάνεις και αν έχεις μόνο μελέτες, να σπάσεις τις εργασίες σε περισσότερα xml) 2) είτε θα στείλεις το xml αρχείο στο ΤΕΕ με τους 5 μηχανικούς και θα μπεις μετά στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ να προσθέσεις μηχανικούς πέραν του 5ου και να δηλώσεις τις μελέτες ή επιβλέψεις που αναλαμβάνουν.
 
#2009 12.09.2022 - 11:24 SteliosP Email
Καλησπέρα σας.
Σε μία μελέτη θέλω να προσθέσω παραπάνω από 5 μηχανικούς.
Γίνεται με κάποιο τρόπο στην εφαρμογή ή πρέπει να γίνει απευθείας στο σύστημα των αμοιβών του ΤΕΕ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
#2008 25.08.2022 - 10:35 Χαραβοπουλος σπυρος Email
για σας εχω την αδεια απο 1992 καθηστερισα να τελιωσο το τελιωσα το 2010 ο μηχανικος πηρε την αμοιβη του. το 2010 μου ζητησε αλλες 2500 Ευ του τα εδοσα χωρις αποδηξη ηταν και γειτονας χρονια απο τοτε αρχισε να με κοροιδεβη τελευτεα μου εκανε για κατι παρανομα στο υπογειο και πληρωσα αλλα 900ΕΥ ΟΤΙ θα με θεορουσε την αδεια να παρω νερο και ρευμα μου εστηλε τα χαρτια να παρω νερο . οταν τον ρωτησα για το ρευμα μου ειπε θες και ρευμα.εβαλα το γιο του που ειναι μηχανικος και αυτος και μου ειπε πεθανε ο μηχανολογος και δεν μπορει να κανει την αδεια ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΘΕΩΡΙΘΗ Η ΑΔΕΙΑ - ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΑΝ ΥΠΑΧΕΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ
 
#2007 22.08.2022 - 08:53 insoft Email
Είτε έχετε δώσει λάθος Αριθμό Μητρώου ΤΕΕ αν πρόκειται για διπλωματούχο μηχανικό μέλος του ΤΕΕ, είτε αν πρόκειται για τεχνολόγο μηχανικό από ΤΕΙ, δεν έχετε κλικάρει το τετραγωνάκι "Ναι" στην επιλογή "Εταιρία" στα στοιχεία μηχανικών. Ένα από τα παραπάνω είναι το λάθος. Όσο για το έτος εγγραφής, είναι υποχρεωτικό και δεν μπορεί να είναι 0.
 
#2006 22.08.2022 - 07:38 gathomc Email
καλημέρα σας, κατά την εισαγωγή xml στο σύστημα του ΤΕΕ λαμβάνω το εξής μήνυμα :
1.Αποτυχία εισαγωγής έργου. [Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην καταχώρηση των στοιχείων του έργου. [Εισαγωγή Μελών] Ο/H μηχανικός με Α.Μ. ΤΕΕ: ***** δεν είναι Τακτικό Μέλος.] -
2. - Δεν έγινε καταχώρηση των στοιχείων στη βάση δεδομένων.
Μήπως παίζει ρόλο ότι εισάγω στοιχεία εταιρίας και αφήνω στη συμπλήρωση των στοιχείων της το έτος εγράφης κενό η 0? Ευχαριστώ
 
#2005 08.08.2022 - 10:17 insoft Email
Καλημέρα, στείλτε με email το xml αρχείο που στέλνετε στο ΤΕΕ για να δούμε το τι έχετε κάνει λάθος. Γράψτε μας στο email και με ποιά έκδοση του προγράμματος έχετε δημιουργήσει το συγκεκριμένο αρχείο.
 
#2004 05.08.2022 - 07:32 ageliki
Καλημέρα
προσπαθώ να ανεβάσω το αρχείο xml που έχει βγει από πρόγραμμα αμοιβών, και μου βγάζει το σφάλμα

Αποτυχία εισαγωγής έργου. [Παρουσιάστηκε πρόβλημα στην καταχώρηση των στοιχείων του έργου. [Εισαγωγή Αμοιβών Μελών] O xώρος "Κοινόχρηστοι Χώροι" έχει λάθος τιμή στο πεδίο "Συντελεστής Επιφάνειας".]

Μπορείτε να μας βοηθήσετε κάπως καθώς ο συντελεστής επιφάνειας είναι 1 και έτσι έχει μπεί και στο αρχείο?
 
#2003 03.08.2022 - 23:15 insoft Email
Καλημέρα, θα κάνετε αναλυτικό προϋπολογισμό των εργασιών που θα γίνουν και θα βγάλετε τις αμοιβές και τις εισφορές. Για τις απορίες σας μπορείτε να μας πάρετε τηλέφωνο, καθώς δεν είναι δυνατόν να απαντήσουμε εδώ γραπτά, στην γενικόλογη ερώτηση που θέτετε. Μπορείτε να ανατρέξετε και σε προηγούμενες απαντήσεις περί αναλυτικού προϋπολογισμού, καθώς πιθανόν στις απορίες σας, να έχει δοθεί ήδη απάντηση.
 
#2002 03.08.2022 - 15:25 Stelios21
Χαίρετε. θα ήθελα να βγάλω μία άδεια δόμησης για ανακαίνιση με προϋπολογισμό >25.000.
Τι απαιτείται να συμπληρωθεί ώστε να βγούν οι αμοιβές, οι εισφορές κλπ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
#2001 27.07.2022 - 08:35 insoft Email
Το επίσημο σύμβολο της υποδιαστολής δεκαδικών στην ελληνική γλώσσα είναι το κόμμα και αυτό πρέπει να έχεις επιλεγμένο στις ρυθμίσεις των Windows. Αν έχεις επιλεγμένο κάτι διαφορετικό για να επαναφέρεις τις σωστές ρυθμίσεις κάνεις τα ακόλουθα:
- Θα πατήσεις δεξί κλικ στο σημαιάκι των windows κάτω δεξιά
- Θα επιλέξεις "Εκτέλεση"
- Θα γράψεις στο πεδίο τη λέξη control και θα πατήσεις ΟΚ.
- Στον πίνακα ελέγχου που θα ανοιξεί, θα επιλέξεις πάνω δεξιά "Προβολή κατά μεγάλα εικονίδια"
- Θα επιλέξεις το εικονίδιο "Περιοχή"
- Θα επιλέξεις "Πρόσθετες ρυθμίσεις"
- Θα πατήσεις "Επαναφορά"
και το πρόβλημά θα λυθεί.
 
#2000 27.07.2022 - 08:00 alkmini Email
Καλημέρα,
δεν μπορώ να βάλω την υποδιαστολή ή την τελεία και τα πάει στην χιλιάδα τα νούμερα δηλ. τα τμ που βάζω-
 
#1999 25.07.2022 - 18:18 insoft Email
Πάρτε μας τηλέφωνο να μας πείτε και να δούμε ακριβώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, καθώς όπως το περιγράφετε εδώ, δεν γίνεται κατανοητό.
 
#1998 25.07.2022 - 17:43 ΚΑΤΣΙΒΕΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Email
καλησπερα σας,
οταν παω να συνδεθω με το ΤΕΕ μου λεει πως δεν ειμαι στη σελιδα του 4495/2017, ενω ειμαι και στον mozila και στο Edge. και δεν συνδεεται.
 
#1997 23.07.2022 - 12:26 insoft Email
Στο κεντρικό παράθυρο του προγράμματος υπάρχει πεδίο που ονομάζεται "Ποσοστό ΚΗ που πάει στο Δήμο". Εκεί θα βάλεις τον αριθμό 40.
 
#1996 23.07.2022 - 09:53 ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΟΛΟΜΒΟΣ Email
Καλημέρα. Πως μπορώ στις εισφορές να υπολογίσω 60% ΚΗ υπέρ ΔΟΥ και 40% υπέρ δήμου? Μου βγάζει 100% σις εισφορές για ΔΟΥ (1140104001) και 0% στο Δήμο. Ευχαριστώ
 
#1995 22.07.2022 - 10:50 insoft Email
Μόνο αναλυτικό θα έχετε, τον οποίο θα τον βάλετε είτε στο πεδίο "Αρχιτεκτονικά" είτε στο πεδίο "Περιβάλλων χώρος" (αν θεωρείτε την εκσκαφή ως διαμόρφωση περιβ. χώρου για να πάει με κατηγορία 5). Θα τσεκάρετε για το ΤΕΕ και την επιλογή "Αλλες κατασκευές" δίνοντας και τ.μ.
 
#1994 22.07.2022 - 10:27 SteliosP
Χαίρεται. Θα ήθελά να βγάλω μία άδεια εκσκαφής. Πέραν του αναλυτικού προυπολογισμού τι άλλο χρειάζεται να φτιάξω ώστε να με αφήσει να βγάλω xml για τις αμοιβές του ΤΕΕ;
 
#1993 21.07.2022 - 23:09 insoft Email
Στο πρόγραμμα υπάρχουν και οι τιμές αναλυτικού της Εγκ.8/90 και οι τιμές αναλυτικού του Ν. 4495/17 & 4178/13. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιες τιμές εσείς κρίνεται ότι είναι σωστό και πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Εμείς δεν μπορούμε να σας υποδείξουμε, το ποιές τιμές θα χρησιμοποιήσετε. Κατά τη γνώμη μας σωστές για την έκδοση οικοδομκών αδειών είναι οι παλιές τιμές (Εγκ.8/90) τις οποίες και δέχονται οι περισσότερες υπηρεσίες δόμησης. Υπάρχουν όμως και ορισμένες υπηρεσίες δόμησης, που ζητούν τιμές των νόμων των αυθαιρέτων και για την έκδοση οικοδομικών αδειών.
 
#1992 21.07.2022 - 12:16 gathomc
καλησπέρα, θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον αναλυτικό Ν. 4495 που βρίσκω στο πρόγραμμα σας για έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας που αφορά διαρρυθμίσεις?
 
#1991 20.07.2022 - 11:31 insoft Email
Καλησπέρα, εγώ σε μια τέτοια περίπτωση (από τι στιγμή που η κατεδάφιση θα γίνει με μηχανικά μέσα και όχι με τα χέρια) θα συμπεριλάμβανα και τα τ.μ. των ασκεπών κτιρίων και των "μαντρών" στα συνολικά τ.μ. της κατεδάφισης με συμβατικό προϋπολογισμό και δεν θα έμπλεκα με αναλυτικό, ούτε με πίνακα 3. Εσύ όμως θα κρίνεις το πώς θα το χειριστείς, καθώς μόνο εσύ γνωρίζεις ακριβώς τον χώρο και το έργο που απαιτείται να γίνει για την πραγματοποίηση της κατεδάφισης.
 
#1990 20.07.2022 - 11:09 kk20 Email
Καλησπέρα ,
Θέλω να εκδώσω μια άδεια κατεδάφισης Ισογείων κτισμάτων και κατασκευών εντός οκοπέδου .Για την σύνταξη των φορολογικών της άδειας κατεδάφισης υπολογίζω με συμβατικό προυπολογισμο τα κτίρια που κατεδαφίζω . Το θέμα είναι οι υπολοιπες κατασκευές π.χ. μάντρες και επείπια (ασκεπή κτίσματα). Για τις εργασίες απομάκρυνσης τους θα πρέπει να κάνω αναλυτικό προυπολογισμό και πίνακα 3 για το ΙΚΑ?
 
#1989 12.07.2022 - 20:45 insoft Email
Όταν έχεις νομικό πρόσωπο, τυπώνεις κενό το έντυπο απογραφής ΙΚΑ και συμπληρώνεις στην 3η σελίδα τα στοιχεία του νομικού προσώπου με το χέρι.
 
#1988 12.07.2022 - 16:46 Μανώλης Παπουτσόγλου Email
Σε περίπτωση νομικού προσώπου που το δήλωνεις για να διορθωθει το έντυπο απογραφης του ΙΚΑ
 
#1987 06.07.2022 - 22:57 insoft Email
Η κατεδάφιση στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ (ως εκ τούτου και στο πρόγραμμά μας) πρέπει να είναι μόνη της και δεν μπορεί να συνοδεύεται από άλλη μελέτη πέραν του τοπογραφικού. Οπότε για την αποτύπωση θα κάνεις ξεχωριστό αρχείο.
 
#1986 06.07.2022 - 20:31 ΜΑΝΩΛΗΣ Email
Στη περίπτωση κατεδάφισης και ταυτόχρονα και αποτύπωση ποια κουτάκια να επιλέξω
Έχω βάλει τα τετραγωνικά στη κατεδάφιση αλλά που θα συμπληρώσω για τη αποτύπωση των αρχιτεκτονικών . Ευχαριστώ
 
#1985 29.06.2022 - 00:57 insoft Email
1) Ναι θα δηλώσεις συνολικά 150 τ.μ. στο πεδίο "Αντικατάσταση Στέγης". Ο πλήρης τίτλος του πεδίου θα μπορούσε να είναι "Αντικατάσταση (Προσθήκη) Στέγης" απλώς δεν χωράει ολόκληρο.
2) Ναι, η διάνοιξη ανοιγμάτων θα πάει με αναλυτικό.
Προσοχή: Αν τα παραπάνω αφορούν το ίδιο έργο, θα τσεκάρεις είτε το "Ἑίναι προσθήκη ή επισκευή"είτε το "Ἑίναι αντικατάσταση (προσθ.) ατέγης". Σε καμιά περίπτωση και τα δύο, καθώς το ένα καλύπτει και το άλλο.
 
 

Μηνύματα: 2084 - Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21





2001-2010 insoft.gr