Νέο μήνυμα | |||||
#1136 | 11.02.2016 - 18:01 | GThomas | |||
Καλησπέρα!
έχω ήδη κατεβάσει το πρόγραμμα ινσοφτ σε έναν υπολογιστη και επιθυμώ να το κατεβάσω και σε έναν άλλο. Πρέπει να επιλέξω την επιλογή νέος χρήστης? Οι κωδικοί πως μπορούν να μου αποσταλλούν ξανα σε περίπτωση που τους έχω χάσει? ευχαριστω |
|||||
#1135 | 11.02.2016 - 12:48 | insoft | |||
1. Δεν μας λέει τίποτα αυτό που γράφετε. Αν υπονοείτε ότι εμείς δεν υπολογίζουμε κάτι σωστά στα έντυπα του ΙΚΑ, τότε γράψτε μας τι ακριβώς είναι αυτό, καθώς κανείς άλλος συνάδελφος δεν μας έχει αναφέρει παρόμοιο πρόβλημα. Δείτε επίσης να έχετε τα νέα έντυπα IKA (μπήκαν στις εκδόσεις 9.x) και όχι τα παλιά (εκδόσεις 8.x). Δείτε επίσης να χρησιμοποιείτε του σωστούς συντελεστές. Αν βάλεις π.χ. λάθος Μέσο Ημερομίσθιο Εργατοτεχνίτη, εννοείται ότι θα πάρεις και λάθος προκαταβολή κλπ κλπ.
2. Το συμφωνητικό αν δεις κάτω-κάτω γράφει "ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας - ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΜΟΙΒΩΝ (Αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της παρούσας σύμβασης)" Οι αμοιβές δηλαδή που τυπώνεις από το ΤΕΕ αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του συμφωνητικού και όταν υπογράφει ο πελάτης σου, υπάρχουν και αναλυτικά οι αμοιβές από το ΤΕΕ στο συνημμένο έντυπο το οποίο και αυτό υπογράφει. 3. Στο συμφωνητικό των αυθαιρέτων υπάρχουν επιλογές για όλους τους συνδυασμούς μηχανικών και ιδιοκτητών του έργου. Κάθε ιδιοκτήτης υπογράφει ξεχωριστό συμφωνητικό με κάθε μηχανικό. Αν τώρα εσύ θέλεις να τους βάλεις όλους τους ιδιοκτήτες μαζί, ναι τότε μπορείς να συντάξεις με Word το δικό σου συμφωνητικό. Εμείς δεν προτιθέμεθα να αλλάξουμε κάτι στη μορφή του συγκεκριμένου έντυπου. |
|||||
#1134 | 11.02.2016 - 10:08 | vis | |||
1. κάθε φορά που πάω στο ΙΚΑ για να πληρώσω την προκαταβολή, μου βγάζουν διαφορετική τιμη.
2. το συμφωνητικό στις αμοιβές μελετών και επιβλέψεων να μπαίνουν αναλυτικά οι μελέτες που γίνεται το ιδιωτικό συμφωνητικό 3. το συμφωνητικό για τις αμοιβές αφθαιρέτων να συμπεριλαμβάνει και όλους τους ιδιοκτήτες. Υ.Γ. να μην δοθεί η απάντηση "γίνεται χειρόγραφα μέσω word" |
|||||
#1133 | 10.02.2016 - 22:18 | insoft | |||
Θα εφαρμόσεις το Κεφ.5 της Εγκυκλίου 9/90. Η εγκύκλιος υπάρχει μέσα στο πρόγραμμα και μπορείς να την διαβάσεις. Συνοπτικά: Βγάζεις αμοιβές επί της διαφοράς των προϋπολογισμών αν αυτή είναι θετική, διαφορετικά πας με αμοιβή αποτύπωσης. Επίσης ότι νέα εργασία γίνει την βάζεις με αναλυτικό. Το θέμα έχει απαντηθεί πολλές φορές π.χ. #947 #960 #881 #631 #584 #582 #535 #75 κλπ
Όσο αναφορά τον Κενάκ δεν νομίζω στην περίπτωση σου να απαιτείται, αλλά εσύ θα το δεις αυτό. Ο νόμος γράφει (ΦΕΚ Β'407/2010) "Η μελέτη ενεργειακής απόδοσης εκπονείται για κάθε νέο κτίριο, καθώς και για κάθε υφιστάμενο κτίριο που ανακαινίζεται ριζικά, όπως προβλέπεται στα άρθρα 4 και 5 αντίστοιχα του ν. 3661/2008." Δες επίσης τις Εγκ. 2279/2010 και 2021/2012. |
|||||
#1132 | 10.02.2016 - 15:24 | Gthomas | |||
Καλησπερα, θα ηθελα να με καθοδηγησετε σχετικα με μια αδεια δομησης αλλαγης χρησης απο κατοικια 100 μ2 σε κομμωτηριο. Διαθετω το προγραμμα insoft για την εκδοση αμοιβων μηχανικου. Πως υπολογιζω τις αμοιβες μηχανικου? Ειμαι υποχρεωμενη για μελετη κενακ απο τη στιγμη που δεν αφορα η αδεια ολοκληρο το κτηριο αλλα το ισογειο αυτου στο οποιο θα γινουν μονο εσωτερικες διαρρυθμισεις; Ευχαριστω εκ των προτερων. | |||||
#1131 | 21.01.2016 - 20:44 | insoft | |||
1) Στο πρόγραμμά μας, θα τσεκάρεις μόνο μία προσαύξηση ή προσθήκη ή αντικατάσταση (προσθήκη) στέγης. Όποια θέλεις επιλέγεις. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, 30% είναι η προσαύξηση και στις 2 περιπτώσεις. 2) Σωστά το κάνεις. Στον αναλυτικό δεν υπάρχει επιμερισμός με ποσοστά. Πάντα στα αρχιτεκτονικά μπαίνει το συνολικό ποσό και στις υπόλοιπες εργασίες το ποσό που αντιστοιχεί στη κάθε εργασία. | |||||
#1130 | 21.01.2016 - 19:16 | Anti | |||
Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Συμφωνώ για τις προσαυξήσεις. Το ερώτημά μου όμως είναι το εξής: από το πρόγραμμα του ΤΕΕ αφαιρώ τη μία από τις δύο προσαυξήσεις. Στο πρόγραμμα της Insoft πως το πετυχαίνω αυτό? Για να συμβαδίζουν οι αμοιβές?
Στην νομιμοποίηση έχω εργασίες με αναλυτικό προϋπολογισμό, τις οποίες επιμερίζω στις μελέτες βάσει των εργασιών που έχουν γίνει για την κάθεμία, π.χ. σύνολο στα αρχιτεκτονικά και στις υπόλοιπες μελέτες ό,τι έχει γίνει για κάθε μελέτη, π.χ. στατικά, ύδρευση κλπ. Αυτό είναι σωστό ή με βάσει το συνολικό προΫπολογισμο, επιμερίζω σε κάθε μελέτη με βάσει τα ποσοστά που τους αντιστοιχούν? |
|||||
#1129 | 21.01.2016 - 17:49 | insoft | |||
Στις εργασίες προσθήκης και αντικατάστασης στέγης θα έχεις την προσαύξηση σε όλες τις επιμέρους εργασίες. Προσοχή όμως, θα έχεις είτε προσαύξηση προσθήκης,είτε προσαύξηση αντικατάστασης (προσθήκης) στέγης, όχι και τις 2 προσαυξήσεις ταυτόχρονα. Στην αποτύπωση για τη νομιμοποίηση του υπάρχοντος δεν θα έχεις προσαύξηση, εκτός κι αν στο τμήμα αυτό, γίνουν και εργασίες (με αναλυτικό) πέρα από την αποτύπωση. | |||||
#1128 | 21.01.2016 - 16:58 | Anti | |||
Καλησπέρα,
θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω μια άδεια νομιμοποίησης με ταυτόχρονη προσθήκη τμήματος και προσθήκη στέγης. Στο ΤΕΕ βγάζω ακριβώς τις ίδιες αμοιβές με το σύστημα (κάνω μόνη μου την υποβολή στο σύστημα, γιατί με βολεύει, δεν εισάγω αρχείο xml από το πρόγραμμα). Το ερώτημά μου είναι το εξής: η προσαύξηση του 30% για την προσθήκη και τη στέγη (που φαίνεται αναλυτικά στην αναφορά του ΤΕΕ, πρέπει να μπαίνει στην αμοιβή όλων των επιμέρους εργασιών? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση. |
|||||
#1127 | 20.01.2016 - 16:39 | insoft | |||
Συνάδελφε δεν συμβαίνει αυτό που λες, στο σύστημα του ΤΕΕ. Μόλις δοκίμασα και έστειλα xml αρχείο. Μία φορά το έστειλα, μία καταχώρηση έγινε στο ΤΕΕ. Άλλωστε από κανέναν άλλο δεν έχουμε ακούσει παρόμοιο πρόβλημα και αν γινόταν πράγματι διπλή καταχώρηση θα μας το είχαν αναφέρει πολλοί συνάδελφοι, όπως θα το είχαν αναφέρει και στο ΤΕΕ, καθώς πρόβλημα του συστήματος του ΤΕΕ θα ήταν. Κάτι άλλο συμβαίνει σε σένα και προκύπτουν οι διπλές καταχωρήσεις. Ψάξτο λίγο. | |||||
#1126 | 20.01.2016 - 11:13 | ilias x | |||
Το έχω τεστάρει, και κάθε μα κάθε φορά μου δημιουργεί 2 καταχωρήσεις. Μήπως πρόκειται για bug ; Μπορώ να το ελέγξω με κάποιο τρόπο ;
Εννοειται δε, ότι τις παραπανίσειες δεν τις λαμβάνω υπόψην, αλλά τουλάχιστον αισθητικά (και λίγο λειτουργικά ) δεν είναι ότι καλύτερο να έχεις συνεχόμενες διπλές καταχωρήσεις... |
|||||
#1125 | 20.01.2016 - 10:34 | Insoft | |||
Αυτό σημαίνει ότι εισάγεις στο σύστημα του ΤΕΕ, 2 φορές το xml αρχείο. Αν το εισάγεις 1 φορά, 1 καταχώρηση θα δημιουργηθεί, όχι 2. Ότι παραπανίσιο πάντως το αγνοείς και λαμβάνεις υπ' όψιν σου μόνο αυτό που θέλεις. | |||||
#1124 | 20.01.2016 - 10:11 | ilias x | |||
Κάθε φορά που εισάγω αμοιβή, είτε απ' ευθείας μέσω του προγράμματος, είτε μεσω αρχείου xml, μου δημιουργεί 2 ίδιες καταχωρήσεις στο σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ. | |||||
#1123 | 14.01.2016 - 17:53 | insoft | |||
Ο προϋπολογισμός έργου λαμβάνεται είτε με συμβατικό προϋπολογισμό είτε με αναλυτικό (προϋπολογισμό). Δεν παίζει κανένα ρόλο η προσαύξηση επιμέτρησης σ' αυτό. Η προσαύξηση επιμέτρησης του Αρθ.93 (του 696/74) είναι υποχρεωτική και είναι πάντα ενσωματωμένη στην αμοιβή επίβλεψης. Μπορείς να το δεις, αν πας στο πλήκτρο "Αμοιβές Μελετών" και εκεί στη καρτέλα "Επιβλέψεις". Εκεί στη στήλη "Επιμέτρηση" θα δεις τη προσαύξηση επιμέτρησης. | |||||
#1122 | 14.01.2016 - 15:56 | Larch | |||
Καλησπέρα και καλή χρονια!
Θέλω να ρωτήσω -ίσως εκτος θεματος- το εξής αν γνωρίζει κάποιος την ερμηνεία του νομοθετη. Στο ΠΔ 696/74 άρθρο 92 περί αμοιβων επιβλεψεων, Ο προυπολογισμος έργου λαμβανεται το πραγματικο κοστος στην περίπτωση που δεν υπαρχει επιμέτρηση η γενικως σε κάθε περίπτωση; Ευχαριστώ |
|||||
#1121 | 06.01.2016 - 21:59 | insoft | |||
Ναι, το ίδιο νούμερο θα αναγραφεί και στο έντυπο. | |||||
#1120 | 06.01.2016 - 21:27 | Alname | |||
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Επειδή το διάγραμμα θα γράφει δόμηση 57.79 μιας και θα προσμετρηθούν οι πέραν των επιτρεπόμενων η/χ θα αναγράφει αυτό και στο έντυπο; Μέχρι τώρα έτσι το είχα κάνει στις δυο περιπτώσεις, αλλά είναι το σωστό; |
|||||
#1119 | 06.01.2016 - 19:51 | insoft | |||
Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά σε όλους. Υγεία και ευτυχία.
Για τις αμοιβές και τα φορολογικά δεν μας ενδιαφέρει αν οι ημιυπαίθριοι μετράνε η όχι στη δόμηση. Δεν μας ενδιαφέρουν επίσης οι εξώστες. Στη περίπτωση που αναφέρεις θα βάλεις τα τ.μ. της κατοικίας και όλα τα τ.μ. των Η/Χ και θα βγάλεις αμοιβές και φορολογικά. Τώρα αν κάποιος ελεγκτής πολεοδομίας έχει διαφορετική άποψη, δεν σημαίνει ότι αυτή είναι και η σωστή. Για να μη μπλέξεις όμως, πολλές φορές ακολουθείς αυτό που σου ζητά η συγκεκριμένη πολεοδομία. Δεν βλέπω κάποια δυσκολία στην αναγραφή των τ.μ. στην οικοδομική άδεια. Αυτό που ζητάει στη κάθε γραμμή, αυτό θα γράψεις, μεταφέροντας και τα δεδομένα του διαγράμματος κάλυψης. |
|||||
#1118 | 06.01.2016 - 15:54 | archthanos | |||
Καλησπέρα.
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους!!! Σε κατοικία 53,70 μ2, θέλουμε να κατασκευάσουμε εξώστη 18,07 μ2 και Η/Χ 7.50 τ.μ. Δεδομένου πως το σύνολο Η/Χ και εξωστών ξεπερνάει το 40% της δόμησης, πως χειριζόμαστε αυτούς τους χώρους φορολογικά? Σε παλιότερες αντίστοιχες περίπτωσεις, στη μεν πρώτη είχα μετρήσει το επιπλέον του 40% Η/Χ και εξώστη στη δόμηση μόνο, χωρίς να επηρεάσει αυτό τις αμοιβές και τα φορολογικά, ενώ στην δεύτερη με είχαν υποχρεώσει (λανθασμένα κατά τη γνώμη μου) σε Υ.ΔΟΜ. να υπολογίσω τα πάντα με τα τετραγωνικά που προέκυπταν από την πρόσθεση δόμησης και των επιπλέον τ.μ. του 40% δόμησης εξωστών και Η/Χ. Στην τωρινή περίπτωση δηλαδή θα μετρήσω στη δόμηση 53.70 + [(18.07+7.50) - (53.70*0.40)] = 53.70 + 4.09 = 57.79, αλλά αμοιβές και φορολογικά θα υπολογιστούν με δόμηση 53,70 και Η/Χ 7,50? Η' θα πρέπει να μετρήσω στη δόμηση 53.70 + [(18.07+7.50) - (53.70*0.40)] = 53.70 + 4.09 = 57.79 και με τα 57.79 θα υπολογίσω αμοιβές και φορολογικά? Επίσης στο έντυπο της άδειας πως θα αναφερθούν Η/Χ, εξώστες και δόμηση? Ευχαριστώ. |
|||||
#1117 | 24.12.2015 - 13:02 | insoft | |||
Αν η σοφίτα έχει χρήση κατοικίας θα την περάσεις στις κατοικίες. Αν έχει χρήση ανεξάρτητης (από την κατοικία) αποθήκης θα την περάσεις στις "Λοιπές αποθήκες". Το ότι δεν μετράει στη δόμηση είναι αδιάφορο για τον υπολογισμό των αμοιβών και των φορολογικών.
Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα ευχόμαστε σε όλους σας. |
|||||
#1116 | 24.12.2015 - 10:40 | ataktos | |||
Καλημέρα και Χρόνια Πολλά.
Θέλω να υπολογίσω τις αμοιβές για μια κατοικία 60τμ και 30 σοφίτα. Πως θα περάσω τα τετραγωνικά της σοφίτας που δεν υπολογίζονται στη συνολική δόμηση ? Ευχαριστώ πολύ !!! |
|||||
#1115 | 30.11.2015 - 18:06 | insoft | |||
Αν και ο χώρος εδώ δεν είναι για να κάνουμε επιβεβαιώσεις αποτελεσμάτων, σου επιβεβαιώνω ότι τα νούμερα είναι σωστά. Στα στατικά υπάρχοντος όμως, έχεις επιλέξει μόνο για στατικά φορτία, ενώ κανονικά πρέπει να γίνει έλεγχος για στατικά και δυναμικά φορτία. Αν αλλάξεις τη σχετική επιλογή, το 2449,25 γίνεται 5714,92. | |||||
#1114 | 30.11.2015 - 13:22 | GEO3 | |||
έχω μια αδεια νομιμοποιησης υφισταμενου βιομ κτιριου Ε=1622,38 και 2 η/υ Ε=208,76. και θελω να υπολογισω τις νομιμες αμοιβες αρχ._στατ. παθ. πυρ. Σύμφωνα με τις οδηγίες εφόσον δν έχω προσθήκη επιλέγω το είναι αποτύπωση και μετά βάζω 1622,38 στο βιομ. κτιριο και 208,76 στους ημιυπαιθριους. Επίσης βάζω τον προυπολογισμό των στατικών στο πεδίο έλεγχος στατικών υπάρχοντος. το προγραμμα μ δίνει: αρχ.2706,69 αυτο ειναι αποτ. κ μελετη αρχ; στατ.1377,70 αυτό είναι για την αποτ.στατ. και τα στατικα υπαρχοντος 2449,25 ειναι για την μελετη; και τελος για παθ. πυρ. μ δινει 89,33 αυτο ειναι μονο για την αποτυπωση γτ απο την πολεοδομια θα μ ζητησουν κ μελετη π οπως μ ειπαν απο την πυροσβεστικη δν χρειαζεται για υφισταμενα κτισματα. Μπορειτε να μ επιβεβαιωσετε αν τα παραπανω νουμερα ειναι σωστα; | |||||
#1113 | 27.11.2015 - 12:46 | insoft | |||
Όπως και στα κανονικά κτίρια. Δεν υπάρχει κάποια διαφορά ως προς τις αμοιβές. Αν είναι κατοικία θα το βάλεις στα πεδία των κατοικιών, αν είναι ξενοδοχείο στα πεδία των ξενοδοχείων κλπ κλπ. | |||||
#1112 | 27.11.2015 - 09:14 | vlaseiro | |||
Tα υποσκαφα κτιρια που τα τοποθετουμε στις αμοιβες? | |||||
#1111 | 23.11.2015 - 00:27 | insoft | |||
Για την προκαταβολή ΙΚΑ πριν την έκδοση της οικοδομικής άδειας ισχύει το 26,18. Κατά την πληρωμή των ενσήμων με την ΑΠΔ για να μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις το 26,18 θα πρέπει να έχεις ατομική σύμβαση με τον κάθε εργαζόμενο. Το ένσημο το πληρώνεις πάνω στο ημερομίσθιο που λέει η ατομική σύμβαση του κάθε εργαζόμενου, το οποίο (ημερομίσθιο της σύμβασης) δεν μπορεί να είναι μικρότερο από 26,18. Αν δεν υπάρχει ατομική σύμβαση, τότε πληρώνεις το ένσημο με βάση ημερομίσθιο μεγαλύτερο από 60 Ευρώ (61,93). | |||||
#1110 | 22.11.2015 - 19:43 | paleoka | |||
Με το ΙΚΑ τελικά τι ισχύει, το 26,18€;
Το τοπικό ΙΚΑ μου λέει ότι ακόμα το ημερομίσθιο είναι 60,15€ Τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; Ο πελάτης μου θέλει να τον ενημερώσω τι τελικά θα πληρώσει για ΙΚΑ για την οικοδομή του. |
|||||
#1109 | 12.11.2015 - 20:17 | insoft | |||
Έχεις 2 δυνατότητες 1) Ή τα βάζεις όλα σε ένα αρχείο χρησιμοποιώντας τον συντελεστή προσθήκης 1.3 για το σύνολο του έργου ή 2) κάνεις 2 αρχεία ένα για τη προσθήκη και ένα για τη νέα κατασκευή.
Η 2η περίπτωση μάλλον θα βγάλει μεγαλύτερη συνολική αμοιβή, καθώς όταν σπάμε τον προϋπολογισμό οι αμοιβές μεγαλώνουν, οπότε νομίζω ότι σε συμφέρει να πας με την 1η περίπτωση. |
|||||
#1108 | 12.11.2015 - 18:33 | Demetrio | |||
Σε ένα έργο υπάρχει προσθήκη κάποιων τετραγωνικών και νέα οικοδομή κάποιων άλλων τετραγωνικών.
Στα τετραγωνικά της προσθήκης πρέπει να πάει ο συντελεστής 1.3 προσαύξησης αμοιβής μελέτης και να μην πάει στην νέα οικοδομή. Υπάρχει τρόπος να εισαχθεί αυτό στο πρόγραμμα σε ένα έργο? |
|||||
#1107 | 02.11.2015 - 17:32 | insoft | |||
Δες τα μηνύματα #645, #914 καθώς και στο http://www.insoft.gr/episimanseis.htm την παρ.5. | |||||
#1106 | 02.11.2015 - 14:29 | GEO3 | |||
Εχω μια αδεια στην οποια οι ιδιοκτητες του ακινητου ειναι 6. μπορω να κανω εισαγωγη τα στοιχεια ιδιοκτητων στο προγραμμα η δεχεται μονο ενα κ για τους υπολοιπους συμπηρωνω τα εντυπα χειροκινητα; | |||||
#1105 | 23.10.2015 - 17:39 | insoft | |||
@Demetrio
Δεν είναι πρόβλημα της τελευταίας έκδοσης. Αναφέρουμε και στο πρόγραμμα, ότι η αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων στο ΤΕΕ για τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων, δεν αποτελεί εγγυημένη ενέργεια. Δυστυχώς το ΤΕΕ για το πρόστιμο αυθαιρέτων δεν δέχεται xml αρχεία και γι' αυτό ο τρόπος συμπλήρωσης γίνεται απ' ευθείας πάνω στη σελίδα του ΤΕΕ, οπότε η όλη διαδικασία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως ταχύτητες γραμμών, ανταπόκριση Server ΤΕΕ, ταχύτητα και ταυτόχρονες εργασίες του υπολογιστή κλπ κλπ. Αν λοιπόν δεν συμπληρωθούν τα στοιχεία με την πρώτη, μπορείς να ξαναδοκιμάσεις όσες φορές θες. Αν κολλήσει Ctl+Alt+Del και ξαναδοκιμάζεις. @topo Ως προς το σε ποια ΔΟΥ θα πληρώσεις, δεν γνωρίζω. Θα ρωτήσεις στις ΔΟΥ. Ως προς τις κρατήσεις του Δήμου, δεν ισχύουν τα ίδια σε όλους τους δήμους. Στις περισσότερες περιπτώσεις πληρώνονται στη ΔΟΥ. Υπάρχουν όμως και δήμοι, που τα εισπράττουν οι δικές τους οικονομικές υπηρεσίες. |
|||||
#1104 | 23.10.2015 - 16:14 | topo | |||
Επειδή πρώτη φορά ασχολούμαι με άδεια δόμησης, και πρώτη φορά χρησιμοποιώ το πρόγραμμα, έχω την εξής απορία. Μπορώ να πληρώσω όλες τις κρατήσεις που τυπώνει το πρόγραμμα στο σημείωμα εισφορών, σε όποια ΔΟΥ με βολεύει, ή πρέπει υποχρεωτικά στην ΔΟΥ που ανήκει το έργο ??? Επίσης οι κρατήσεις υπέρ Δήμου πληρώνονται στον Δήμο ή στην ΔΟΥ ??? | |||||
#1103 | 22.10.2015 - 17:33 | Demetrio | |||
Μιας και μιλάμε για προβλήματα της τελευταίας έκδοσης, εγώ έχω το εξής πρόβλημα.
Στο πρόγραμμα για την ρύθμιση αυθαιρέτων αφού έχω δώσει όλα τα στοιχειά και συνδέομαι με το ΤΕΕ μέσω του προγράμματος, στη εντολή αυτόματη συμπλήρωση στις φόρμες του ΤΕΕ φαίνεται να εισάγει όλα τα στοιχεία όμως παγώνει η λειτουργία και δεν μπορώ πλέον να κάνω καμία ενέργεια. Όταν ξαναμπαίνω στα έργα μου στο ΤΕΕ το έργο που έχω προσθέσει είναι κενό. |
|||||
#1102 | 22.10.2015 - 08:26 | insoft | |||
@Nikos Peppas
Μας είναι γνωστό το πρόβλημα με τις μαζικές εκτυπώσεις το οποίο παρουσιάστηκε στην τελευταία έκδοση κατά την αλλαγή της πλατφόρμας προγραμματισμού. Θα διορθωθεί στη νέα έκδοση που θα κυκλοφορήσει περίπου σε έναν μήνα. Μέχρι τότε μη χρησιμοποιείτε μαζικές εκτυπώσεις και τυπώνετε μέσα από τα επιμέρους έντυπα. @Ελένη Μας έχει γίνει και από άλλους αναφορά για το πρόβλημα αυτό. Δεν παρουσιάζεται σε όλους τους υπολογιστές, παρουσιάστηκε όμως κι αυτό στη τελευταία έκδοση. Θα το δούμε και θα λυθεί στη νέα έκδοση. Όποιος αντιμετωπίζει το πρόβλημα, μέχρι να λυθεί, ας μη χρησιμοποιεί τη βάση μηχανικών και ας εισάγει κατ' ευθείαν τα στοιχεία των μηχανικών στη πρώτη καρτέλα. |
|||||
#1101 | 22.10.2015 - 07:58 | Nikos Peppas | |||
δουλεύω πανω στο demo και πάτησα μαζική εκτύπωση κ μου βγάζει τα παρακάτω μηνύματα 1) systemfehler code 1801. 2) Το όνομα του εκτυπωτή δεν είναι έγκυρο. και 3)δεν μπορώ να γυρίσω στο κυρίως παράθυρο του προγράμματος.
Είδα ότι υπάρχει και παλιότερο σχετικό μήνυμα από άλλο χρήστη. Έκανα αναγκαστικό κλείσιμο και επανεκκίνηση. Χρειάζεται κάποια ρύθμιση από εμένα; Τι κάνω λάθος; |
|||||
#1100 | 21.10.2015 - 12:07 | ΕΛΕΝΗ | |||
1 .ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ .ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΕΙΣ ΜΥΝΗΜΑ <<Η λειτουργια πολλαπλων βηματων δημιουργηση σφάλματα .Ελεγξε την τιμη καθα καταστασης>> ΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΩ? ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΖΩ?
2.ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ .ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΑΡ.ΜΗΤΡ. ΤΕΕ ,ΕΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΛΠ |
|||||
#1099 | 20.10.2015 - 09:44 | insoft | |||
Με αναλυτικό θα πας. Από μελέτες τοπογραφικό και αρχιτεκτονικά (ή περιβάλλων χώρος). Να ξέρεις μόνο ότι υπάρχουν και ορισμένες πολεοδομίες που ζητούν αρχιτεκτονικά κατηγορία 5 καθώς θεωρούν τη περίφραξη ως διαμόρφωση περιβ. χώρου. | |||||
#1098 | 20.10.2015 - 08:01 | vlaseiro | |||
αδεια περιφραξης εντος οικισμου με τσιμεντολιθο,πως υπολογιζετα ι. με αναλυτικο?απο μελετες τικαρω μονο τοπογραφικο αρχιτεκτονικα? | |||||
#1097 | 16.10.2015 - 08:43 | insoft | |||
6 μηνύματα πίσω, στο μήνυμα #1090 υπάρχει η απάντηση. | |||||
#1096 | 16.10.2015 - 06:45 | Hetenyi | |||
Σε αδεια νομιμοποιησης το ΚΗ υπολογιζεται ή εχω απαλλαγη; | |||||
#1095 | 15.10.2015 - 14:47 | insoft | |||
@GEO3
Έχω ακούσει ότι υπάρχουν και πολεοδομίες που ζητούν τιμές αναλυτικού 4178/13 και για τις οικοδομικές άδειες. Λάθος κατά τη γνώμη μου, αλλά υπάρχουν. Οπότε μη ρωτάς εμάς το τι θα σου ζητήσει η πολεοδομία, ρώτα τους ίδιους. Το πρόγραμμα καλύπτει όλες τις περιπτώσεις. @ΧΡΗΣΤΟΣ Θα απευθυνθείς στο μηχανικό που θα χορηγήσει τη βεβαίωση και θα κάνει τις αποτυπώσεις και τα σχέδια των κατόψεων, για να σου πει την αμοιβή που ζητάει. Η αγορά πλέον είναι ελεύθερη και οι αμοιβές ελεύθερα διαπραγματεύσιμες και προς τα πάνω και προς τα κάτω. |
|||||
#1094 | 15.10.2015 - 14:05 | ΧΡΗΣΤΟΣ | |||
Θα ήθελα να μάθω την αμοιβή που ορίζεται για χορήγηση βεβαίωσης από διπλωματούχο πολιτικό μηχανικό για χώρους κύριας χρήσης φορέων Πρωτοβάθμιας Φροντίδας υγείας,καθώς και για διαγράμματα κάτοψης χώρου που στεγάζεται ο παραπάνω φορέας. | |||||
#1093 | 15.10.2015 - 13:00 | GEO3 | |||
Ο αναλυτικός προυπολογισμός (επικρατούσες τιμές μονάδος) που έχει προεπιλογή το πρόγραμμα είναι αυτός που δέχεται και η πολεοδομία για έκδοση οικ. άδειας; | |||||
#1092 | 15.10.2015 - 09:58 | insoft | |||
1)Ως προς τις αμοιβές δεν έχει σχέση αν μετρούν ή όχι στη δόμηση και κάλυψη. Αν είναι υπόστεγα το περνάς στα υπόστεγα. Αν είναι ένα απλό προστέγασμα, προεξοχή της στέγης, δεν το περνάς πουθενά. Αν είναι σε επαφή με κτίριο μπορεί να πρόκειται και για ημιυπαίθριους. Εσύ ξέρεις τη φύση του έργου και εσύ θα αποφασίσεις τι ακριβώς είναι αυτά τα "στέγαστρα".
2) Για τις αμοιβές βάζουμε είτε το πραγματικό ακάλυπτο είτε τη μέγιστη επιτρεπόμενη κάλυψη (η οποία πολλές φορές περιορίζεται από την επιτρεπόμενη δόμηση για την κατηγορία κτιρίου που έχουμε). Για το ΙΚΑ βάζουμε τη πραγματοποιούμενη κάλυψη. |
|||||
#1091 | 15.10.2015 - 09:20 | vlaseiro | |||
Για αδεια βιοτεχνικου κτιριου (εκτος σχεδιου) με στεγαστρα. τα τετραγωνιά μετρα των στεγάστρων τα περναω στο πεδιο υπόστεγα ή πουθενα(επειδη δεν μετρούν σε δόμηση κ καλυψη)?
στον περιβάλλον χωρο στα εκτος σχεδιου τι βαζουμε? |
|||||
#1090 | 07.10.2015 - 09:13 | insoft | |||
Στη νομοθεσία η εισφορά υπέρ δήμου και το ΚΗ' ψήφισμα αναφέρονται σε νέες κατασκευές. Ως προς τις νομιμοποιήσεις, δεν έχουμε υπ' όψιν μας νομοθέτημα που να καθορίζει αν αυτές οι εισφορές οφείλονται ή όχι. Υπάρχει και η άποψη για παλιά αυθαίρετα, ότι μετά την παρέλευση 10 ετών από την κατασκευή οι εισφορές αυτές έχουν παραγραφεί. Οπότε πράττεις ότι νομίζεις ή ότι "νομίζει" η πολεοδομία σου. Αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάτι παραπάνω επί του θέματος ας μας ενημερώσει. | |||||
#1089 | 07.10.2015 - 08:56 | GEO3 | |||
Σε περίπτωση νομιμοποιησης βιομ. κτιρίου μετο αρ.23 του Ν.4178/13 όπου έχω αποτύπωση αρχιτεκτονικών, στατικών, παθ. πυροπροστασία , τοπογραφικό και έλεγχο στατικών υπάρχοντος (αυτά δεν χρειάζονται για την άδεια;) χρειάζεαι να πληρωθούν εισφορές υπέρ Δήμου και ΚΗ ΨΗΦ; | |||||
#1088 | 07.10.2015 - 08:00 | insoft | |||
Δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα. Όταν στο έντυπο υπάρχει χώρος τυπώνονται και οι τρεις σειρές. Αν αναφέρεσαι σε κάποιο τυποποιημένο έντυπο όπου δεν υπάρχει αρκετός χώρος (π.χ. το έντυπο της άδειας έχει μόνο δύο σειρές, στα έντυπα του ΙΚΑ δεν χωρά πολύ μεγάλος τίτλος κλπ κλπ) τότε λογικό είναι σε αυτό το έντυπο να αναγράφεται μόνο το τμήμα του τίτλου που χωράει. Σε κάθε περίπτωση πάντως μπορείς να ανοίξεις το κάθε έντυπο σε rtf και να το επεξεργαστείς όπως εσύ θέλεις. | |||||
#1087 | 07.10.2015 - 07:22 | GEO3 | |||
Γιατί ενω στο έργο μου δίνει το πρόγραμμα τη δυνατότητα να γράψω τον τίτλο σε τρείς σειρές αναλυτικά, στα έντυπα μου κόβει την εκτύπωση; υπάρχει τρόπος να το διορθώσω; | |||||
#1086 | 01.10.2015 - 08:42 | insoft | |||
Η κατεδάφιση πηγαίνει πάντα ως ξεχωριστό έργο και ως ξεχωριστό αρχείο στις αμοιβές. Αναθεώρηση με ποσοστό πάνω στα συνολικά τ.μ. της νέας κατάστασης, θα έχεις για το υπό κατασκευή έργο. Ως προς τις αμοιβές, αυτό θα πάει σε ξεχωριστό αρχείο από αυτό της κατεδάφισης. | |||||
#1085 | 01.10.2015 - 07:17 | vlaseiro | |||
σε αδεια εν ισχύ θελω να κατεδαφισω και παραλληλα προσθηκη τετραγωνικών. θα γινει με αναθεωρηση , πως θα υπολογισω αμοιβές ?πανω στο παλιο αρχειο της πρωτης αδειας ή νεο? που θα βαλω τιμες κ ποιες στην αναθεωρηση? | |||||
#1084 | 30.09.2015 - 20:44 | insoft | |||
Άλλο η εξουσιοδότηση και άλλο η αίτηση. Η αίτηση απαιτείται βάση του Αρθ.11 του Ν.4178/13 | |||||
#1083 | 30.09.2015 - 16:43 | GEO3 | |||
Στο πρόγραμμα ρυθμ. ν4178/13 η αίτηση του ιδιοκτήτη είναι απαραίτητη να σκαναριστεί και να ανεβεί στο σύστημα του ΤΕΕ; Η εξουσιοδότηση προς τον Μηχανικό να προβεί στη ρύθμιση δεν αποτελεί και θέση αίτησης ιδιοκτήτη; γτ τόσο καιρό την εξουσιοδότηση ανέβαζα... | |||||
#1082 | 28.09.2015 - 13:54 | insoft | |||
Αγγελική, για την αμοιβή της επίβλεψης, ισχύει το συμφωνητικό που έχετε υπογράψει με τον μηχανικό που ανέλαβε την επίβλεψη του έργου. Αν δεν έχετε υπογράψει συμφωνητικό που να καθορίζει κάτι άλλο, τότε ισχύουν οι νόμιμες αμοιβές, για τις οποίες θα σε ενημερώσει ο μηχανικός σου. Ο υπολογισμός της νόμιμης αμοιβής γίνεται με ειδικούς μαθηματικούς τύπους με πολλές παραμέτρους και δεν είναι απλώς ένα ποσοστό επί του συνολικού προϋπολογισμού. | |||||
#1081 | 28.09.2015 - 12:26 | Αγγελική | |||
Ανακαίνισα εξ αρχής έναν χώρο 25 τμ με επίβλεψη μηχανικού.
Εκτός από την αμοιβή του μηχανικού που υπολογίσθηκε στην έκδοση άδειας, ΄πως πρέπει να υπολογίσω την αμοιβή επίβλεψης του μηχανικού; Ποιο είναι το ποσοστό επί του συνολικού προυπολογισμού. Ευχαριστώ Αγγελική |
|||||
#1080 | 28.09.2015 - 08:11 | insoft | |||
Το μέγεθος του παραθύρου δεν αλλάζει. Είναι μικρό ώστε το πρόγραμμα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μικρές οθόνες από Laptop 15.6''. | |||||
#1079 | 28.09.2015 - 07:27 | GEO3 | |||
Έχω συνδεδεμένες στο η/υ δύο οθόνες, Αυτή που δουλεύω το πρόγραμμα που είναι και η πιο καινούργια πάει μέχρι ανάλυση 1600x900. Δοκίμασα σχεδόν σε όλες τις αναλύσεις που μπορώ να βάλω και πάλι το παράθυρο του προγράμματος μου βγαίνει μικρό. Βλέπω όλα τα πεδία αλλά είναι μικρότερα τα γράμματα. Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να το βλέπω σε όλη την οθόνη; | |||||
#1078 | 27.09.2015 - 18:00 | insoft | |||
1) Ναι. 2) Σύμφωνα με τη νομοθεσία στα γεωργοκτηνοτροφικά κτίρια δεν υπολογίζουμε περιβάλλοντα χώρο. 3) Ναι. 4) Οι εξαιρέσεις από ΚΗ' αναφαίρονται στο Ν.622/1977. Η εξαίρεση περιλαμβάνει και αγροτικούς χώρους μέχρι 1000 κυβ. όταν βρίσκονται εκτός ν. Αττικής και ν. Θεσσαλονίκης. Για την εξαίρεση μάλλον θα χρειστείς και βεβαίωση από διεύθυνση γεωργίας. 5) Μελέτες και επιβλέψεις, όσες απαιτούνται από τη (διάσπαρτη) νομοθεσία και τη φύση του έργου. ΚΕΝΑΚ δεν χρειάζονται οι γεωργοκτηνοτροφικές εγκαταστάσεις. 6) Το αφήνεις 1,00 και στα δύο. 7) Καταργήθηκε. Το πρόγραμμα εξ' ορισμού δεν το υπολογίζει (Η επιλογή για υπολογισμό υπάρχει μόνο για παλιές εκκρεμείς υποθέσεις). 7) Το ΕΚΚΟ έχει καταργηθεί. | |||||
#1077 | 27.09.2015 - 16:38 | GEO3 | |||
Θέλω να υπολογίσω μια αμοιβή για προβατοστάσιο 100τ.μ. και έχω τις παρακάτω ερωτήσεις:
1)Βάζω 100τ.μ. στις Γεωργοκτην. εγκαταστάσεις; 2)Ως περιβάλλον χώρο μπορώ να βάλω αυτόν στον οποίο θα γίνουν επεμβάσεις βάσει και του δ/τος κάλυψης ή πρέπει να βάλω όλο τον ακάλυπτο; 3)Την προσαύξηση λόγω απόστασης την παίρνει αυτόματα από τα στοιχεία του μηχ. που συμπληρώνω; 4)Πότε έχω απαλλαγή απο ΚΗ; 5)ποιές μελέτες επιβλέψεις απαιτούνται για το συγκεκριμένο έργο; π.χ. θέλει ΚΕΝΑΚ; 6)Το Σ.Ζ.για φορολογικά και ΤΕΕ το αφήνω 1 ή το αλλάζω; 7)Το 2,048% υπέρ ΤΕΕ δεν καταργήθηκε; 8)Στην περίπτωσή μου χρειάζεται να συμπληρώσω τίποτα για ΕΚΚΟ; |
|||||
#1076 | 24.09.2015 - 15:54 | insoft | |||
1) Στον αναλυτικό δεν ισχύουν ποσοστά. Στα αρχιτεκτονικά μπαίνει το σύνολο και σε κάθε άλλη εργασία το ποσό (υποσύνολο του συνολικού) που αντιστοιχεί στην αντίστοιχη εργασία. Το γράψαμε ακριβώς στο προηγούμενο μήνυμα για τη πισίνα: "στα αρχιτεκτονικά θα βάλεις τον συνολικό αναλυτικό προϋπολογισμό, στα στατικά το ποσό που αντιστοιχεί στον φέροντα οργανισμό ..., στην ύδρευση και στην αποχέτευση το ποσό που αντιστοιχεί στις υδραυλικές εγκαταστάσεις" κλπ κλπ
2) Αν χρειαστεί ΚΕΝΑΚ για το υπάρχον κτίριο (στη νομοθεσία ορίζεται το πότε απαιτείται), τότε θα υπολογίσεις σε ένα βοηθητικό αρχείο (νέα μελέτη) τον συμβατικό προϋπολογισμό του υπάρχοντος κτιρίου ως νέου, καθώς και τους συμβατικούς προϋπολογισμούς όλων των εγκαταστάσεων και θα 'ρθεις μετά να τους βάλεις στον αναλυτικό σου, στο πεδίο "Ενεργειακή απόδοση" (τον συνολικό προϋπολογισμό) και στη 2η στήλη όλους τους προϋπολογισμούς των εγκαταστάσεων. 3) Στη περίπτωσή σου όχι, δεν ισχύει. Η πρώτη στήλη έχει τις εργασίες που θα κάνεις τώρα με αναλυτικό προϋπολογισμό ενώ η 2η στήλη τους συνολικούς προϋπολογισμούς του κτιρίου ως νέου, καθώς ο ΚΕΝΑΚ θα γίνει για το σύνολο του υπάρχοντος κτιρίου και όχι επί των εργασιών που θα κάνεις τώρα με αναλυτικό. 4) Αν απαιτείται ΚΕΝΑΚ για το υπάρχον κτίριο, ναι την συμπληρώνεις. Το πεδίο αυτό είναι το κέλυφος του ΚΕΝΑΚ και βάζεις τον συνολικό συμβατικό προϋπολογισμό (αμοιβών όχι φορολογικών) του υπάρχοντος κτιρίου τον οποίο έχεις υπολογίσει στο βοηθητικό αρχείο όπως περιγράφηκε παραπάνω στο 2. Ταυτόχρονα συμπληρώνεις και τη 2η στήλη των εγκαταστάσεων. |
|||||
#1075 | 24.09.2015 - 11:36 | ΑΝΤΙΓΟΝΗ | |||
Καλησπέρα,
υπολογίζω μέρος κατοικίας με αναλυτικό προϋπολογισμό (ενίσχυση σπιτιού, γι'αυτό και ο αναλυτικός προϋπολογισμός), πέραν του συμβατικού που υπολογίζεται για υπόλοιπες προσθήκες. Έχω κάποιες ερωτήσεις να κάνω: 1. στις επιμέρους μελέτες βάζω τον προϋπολογισμό με τα ποσοστά που αντιστοιχούν σε κάθε μελέτη, π.χ. στατικά 30% κλπ. Σωστά? 2. σε περίπτωση που έχω ΚΕΝΑΚ (πάνω από 50τ.μ.), βάζω τις τιμές στην πρώτη στήλη του αναλυτικού? Βάζω και στη δεύτερη στήλη? 3. Ισχύει το σχόλιο ότι οι τιμές της δεύτερης στήλης ταυτίζονται με αυτές της αντίστοιχης εγκατάστασης? 4. Συμπληρώνω και το κουτάκι με την τιμή για την ενεργειακή απόδοση? (πώς υπολογίζεται αυτή η τιμή? Ή τη βάζω ίδια με την τιμή των αρχιτεκτονικών?) |
|||||
#1074 | 17.09.2015 - 13:56 | insoft | |||
Στον αναλυτικό δεν εφαρμόζονται ποσοστά. Για την πισίνα στα αρχιτεκτονικά θα βάλεις τον συνολικό αναλυτικό προϋπολογισμό, στα στατικά το ποσό που αντιστοιχεί στον φέροντα οργανισμό της πισίνας, στην ύδρευση και στην αποχέτευση το ποσό που αντιστοιχεί στις υδραυλικές εγκαταστάσεις (min=600 € ύδρευση + 600 € αποχετευση) και στα ηλεκτρικά το ποσό που αντιστοιχεί στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις της πισίνας (min=1200 €). | |||||
#1073 | 17.09.2015 - 11:13 | mariaterza | |||
Καλησπέρα, θέλω να υπολογίσω αμοιβές επίβλεψης για πισίνα η οποία σύμφωνα με τον αναλυτικό έχει προυπολογισμό 20.000€. Στον πρώτο πίνακα του αναλυτικού τι ποσοστά θα βάλω στις μελέτες? | |||||
#1072 | 16.09.2015 - 06:32 | Ηλίας | |||
Προς ενημέρωση των συναδέλφων:
σκαλίζοντας τις διάφορες εγκυκλίους του ΙΚΑ, διαπίστωσα ότι, όπως πολύ σωστά αναφέρετε στο #896, δεν υπάρχει καμία οδηγία ή εγκύκλιος για την εφαρμογή του μειωμένου Μέσου Ημερομισθίου 26,18€ στον υπολογισμό της προκαταβολής. Απλά το ηλεκτρονικό σύστημα του ΙΚΑ τους "βγάζει" την τιμή αυτή, οπότε και την δέχονται. Το ίδιο ισχύει και όταν έχουν ένσημα υπέρ αγνώστων. Επίσης μετά τις αλλαγές που έγιναν, να γνωρίζετε ότι το 29,39€ που είναι η ελάχιστη προκαταβολή αφορά το Τεκμαρτό Ημερομίσθιο της 8ης ασφαλιστικής κλάσης (παλιά ήταν η 22η). |
|||||
#1071 | 14.09.2015 - 08:10 | insoft | |||
Με αναλυτικό. Είτε στα Αρχιτεκτονικά είτε στον περιβ. χώρο (τέρμα κάτω). Προσοχή καθώς αν το βάλεις στα αρχιτεκτονικά, ορισμένες πολεοδομίες ζητούν κατηγορία 5. Στον περιβ. χώρο εξ' ορισμού είναι κατηγορία 5. | |||||
#1070 | 14.09.2015 - 07:32 | vlaseiro | |||
για αδεια περιφραξης που θα βαλω τιμές κ ποιές? παει με αναλυτικό? | |||||
#1069 | 09.09.2015 - 19:22 | mariaterza | |||
Σας ευχαριστώ πολύ. | |||||
#1068 | 09.09.2015 - 16:42 | lama | |||
οι αντλιες θερμοτητας σε συνδιασμο με σπλιτακια ( τα συνηθη aircondition που βλεπουμε μεσα) κανουν και για θερμανση και για ψυξη...αλλωστε τα "κοινα" aircondition εξω εχουν αντλια θερμοτητας...απλα σε κεντρικη εγκατασταση υπαρχει μια ικανης ισχυος μοναδα... | |||||
#1067 | 09.09.2015 - 14:05 | Βασίλης Πολ.Μηχ. | |||
mariaterza:
Η αντλία θερμότητος παρέχει θέρμανση και ψύξη. Φαντάζομαι θα χρησιμοποιηθεί (για κατοικία) μόνο για θέρμανση (συνδεδεμένη με π.χ. καλοριφερ), διότι για να δώσει ψύξη, πρέπει να έχεις και αεραγωγούς. [Κανονικά, κλιματισμός σημαίνει θέρμανση-ψύξη-αερισμός (αλληλένδετα). Όμως αφού διαχωρίζεται (στις αμοιβές) από τη θέρμανση, θεωρώ πως ως κλιματισμό εννοούν ψύξη-αερισμό.] Παρόλαυτά, θα έλεγα να βάλεις θέρμανση και κλιματισμό ή θέρμανση και την ψύξη ως ποσοστό κλιματισμού π.χ. 20%. Νομίζω είναι στην κρίση σου - και ρώτησε και πολεοδομία. |
|||||
#1066 | 09.09.2015 - 09:34 | insoft | |||
Είναι θέμα μηχανολόγου. Δεν έχω απάντηση. | |||||
#1065 | 09.09.2015 - 07:22 | mariaterza | |||
Καλημέρα θα ήθελα να ρωτήσω το εξής, σε καινούρια οικοδομική άδεια που το σύστημα θέρμανσης είναι αντλίες θερμότητας στις αμοιβές επίβλεψης επιλέγω μόνο κλιματισμό ή και θέρμανση? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. | |||||
#1064 | 08.09.2015 - 08:31 | Insoft | |||
Δεν έχεις δώσει σωστά συμπληρωμένα τα ποσοστά στα "Στοιχεία μηχανικών". Δες ιδιαίτερα τα ποσοστά στο "Χρονικό προγραμματισμό" , "Προμέτρηση -Προϋπολογισμό" "Περιβάλλων Χώρος" κλπ. και διόρθωσέ τα. | |||||
#1063 | 08.09.2015 - 07:02 | sermix | |||
κάνω εισαγωγή αρχείου xml στο σύστημα του ΤΕΕ και μου βγάζει ...Parsing Error: Δεν αναμενόταν το στοιχείο "subtask". | |||||
#1062 | 04.09.2015 - 08:29 | Ioannis | |||
Ευχαριστώ!!! | |||||
#1061 | 04.09.2015 - 07:54 | insoft | |||
Βάζεις το backup όλου του φακέλου c://insoft που έχεις κρατήσει στην ίδια θέση c://insoft και ακολούθως τρέχεις το αρχείο αναβάθμισης amo93-update.exe. Προσοχή καθώς οι 2 ενέργειες πρέπει να γίνουν με την σειρά που αναφέρθηκαν παραπάνω και όχι αντίστροφα. | |||||
#1060 | 04.09.2015 - 06:31 | Ioannis | |||
Θα ήθελα να μου περιγράψετε πως κάνουμε εγκατάσταση το πρόγραμμα σε υπολογιστή που μόλις κάναμε καινούρια εγκατάσταση των windows 10, αλλά θέλουμε να κρατήσουμε και τις παλαιότερες μελέτες. | |||||
#1059 | 31.08.2015 - 08:39 | insoft | |||
Νομίζω ότι αρμοδιότερος να απαντήσει στις ερωτήσεις σας, που αφορούν την εφαρμογή του Ν.4178/13, είναι το ΥΠΕΚΑ. | |||||
#1058 | 31.08.2015 - 08:31 | Βασίλης | |||
Μπορεί να τακτοποιηθεί με το ν.4178 σταυλική εγκατάσταση,
μέρος της οποίας βρίσκεται σε όμορο κοινόχρηστο αγροτεμάχιο; Δηλαδή να τακτοποιηθεί μόνο το μέρος που βρίσκεται εντός των ορίων του αγροτεμαχίου; Υπάρχει διάταξη που απαιτεί τη στατική ανεξαρτησία των τακτοποιούμενων χώρων, σε σχέση με άλλα κτίσματα; (διότι η σταυλική είναι ενιαίο κτίσμα και ως εκ τούτου, αν μπορεί να τακτοποιηθεί το μέρος που βρίσκεται εντός των ορίων του αγροτεμαχίου, το τμήμα της που θα απομείνει στο κοινόχρηστο αγροτεμ. δεν είναι στατικώς ανεξάρτητο) Ευχαριστώ. |
|||||
#1057 | 30.08.2015 - 08:08 | insoft | |||
Αλλες είναι οι αμοιβές για την ένταξη στον 4178 και άλλες για έκδοση οικοδομικής άδειας. Για τον λόγο αυτό, τα αρχεία που δημιουργούμε είναι ξεχωριστά. Όταν έχουμε ένταξη στον 4178 και μετά έκδοση άδειας στη πολεοδομία, μπορούμε στον 4178 να βάζουμε μόνο αμοιβή με ημέρες/ώρες και την αποτύπωση και το τοπογραφικό να το βάζουμε μόνο στο αρχείο για την έκδοση της οικοδομικής άδειας. | |||||
#1056 | 29.08.2015 - 16:54 | GD | |||
το τερμάτισα το άνοιξα κ όλα οκ.
Υπάρχει η δυνατότητα με ένα xml να πάει η μελέτη, το τοπογραφικό και η ρύθμιση ν4178; για μελέτη + τοπ πάει . για αυτά +4178; |
|||||
#1055 | 29.08.2015 - 15:46 | GD | |||
δουλεύω πανω στο demo και πάτησα μαζική εκτύπωση κ μ βγάζει το παρακάτω μμα systemfehler code 1801. Το όνομα του εκτυπωτή δεν είναι έγκυρο. κ δν μπορώ να γυρίσω στο κυρίως παράθυρο του προγράμματος. Φοβάμει άμα κάνω αναγκαστική διακόπή του προγράμματος μήπως χάσω τα πεδία π συμπλήρωσα. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο; ευχαριστώ | |||||
#1054 | 28.08.2015 - 10:04 | len | |||
Το βρήκα στο πεδίο ''Βοήθεια''. Ευχαριστώ. | |||||
#1053 | 28.08.2015 - 08:18 | len | |||
Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω με ποιον τρόπο γίνεται προσθήκη δεύτερου ιδιοκτήτη. Ευχαριστώ. | |||||
#1052 | 28.08.2015 - 08:15 | insoft | |||
Τμηματικά μόνο αν βγάζεις αμοιβές εργασία - εργασία. Πρώτα στατικά, μετά αρχιτεκτονικά, μετά ύδρευση κλπ κλπ. | |||||
#1051 | 28.08.2015 - 07:52 | andreas | |||
καλημέρα.θα ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιος τρόπος να υπολογίζεται στο πρόγραμμα τμηματικά αμοιβή επίβλεψης κτιριακού έργου. | |||||
#1050 | 26.08.2015 - 08:48 | Insoft | |||
Δεν έχω απάντηση. Είναι απορία και άλλων αυτό. Προσωπικά ίσως χρησιμοποιούσα πίνακα 3. Λάβε υπ' όψιν επίσης ότι ένα μεταλλικό ή ξύλινο υπόστεγο κατασκευάζεται κατά το μεγαλύτερο ποσοστό των εργασιών από στεγασμένα επαγγέλματα, οπότε για τις εργασίες αυτές δεν έχει ΙΚΑ. | |||||
#1049 | 25.08.2015 - 17:55 | Hetenyi | |||
Το υπόστεγο στον Πινάκα 2 του ΙΚΑ σε ποια από τις 8 κατηγορίες εντάσσεται; Μπορεί να μπει στην πρώτη ''Κατοικία γενικώς'' γιατί νομίζω ότι σε καμία από τις υπόλοιπες 7 δεν ανήκει. | |||||
#1048 | 11.08.2015 - 20:42 | insoft | |||
1) Χρειάζεται. 2) Με αφαιρούμενες εργασίες πατώντας το πράσινο τετραγωνάκι δίπλα στα τ.μ. του υποστέγου. Αφού στείλεις το xml, θα χρειαστεί έγκριση από το ΤΕΕ, λόγω των αφαιρούμενων εργασιών. | |||||
#1047 | 11.08.2015 - 15:52 | Hetenyi | |||
Σε περιπτωση υποστεγου 200 τ.μ. σε ΒΙΠΑ, το γραφειο εμβαδου 10 τ.μ. που θα βρισκεται εντος χρειαζεται μελετη θερμομονωτικης επαρκειας. Πως θα το δειξω αυτο στην αμοιβη οτι η μελετη θερμομονωσης ειναι μονο για το γραφειο; | |||||
#1046 | 05.08.2015 - 13:59 | Insoft | |||
Αν έχεις στο κεντρικό παράθυρο "Ενεργειακή απόδοση" στα στοιχεία μηχανικών θα βλέπεις "Ενεργειακή Απόδοση" και όχι "Θερμομόνωση". Οπότε αυτά που λες, θα τα επιλέξεις στην "Ενεργειακή Απόδοση" και όχι στη "Θερμομόνωση". (Το διπλό βελάκι ανακύκλωσης στο κεντρικό παράθυρο είναι αυτό που αλλάζει μεταξύ Ενεργειακής Απόδοσης και Θερμομόνωσης). | |||||
#1045 | 05.08.2015 - 11:59 | Hetenyi | |||
Οποτε για να παρω εγω το100% στο κελυφος στην καρτελα "στοιχεια μηχανικων" επιλεγω θερμομονωση 100% εγω και 0 ο μηχανολογος; και σιγουρα στο προγραμμα του ΤΕΕ θα μου εμφανισει στην επιλογη ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ - ΚΤΙΡΙΟ, ΚΕΛΥΦΟΣ (<=5000 τμ) οτι εχω 100%; | |||||
#1044 | 05.08.2015 - 11:20 | Insoft | |||
Με θετικό ή αρνητικό αναλυτικό μπορείτε να αυξομειώσετε τον συμβατικό. Επίσης πατώντας το πράσινο τετραγωνάκι δίπλα στα τετραγωνικά μέτρα των χώρων, μπορείτε να βάλετε αφαιρούμενες εργασίες. Στις περιπτώσεις αυτές όμως να ξέρετε ότι αν οι προϋπολογισμοί είναι μικρότεροι των απαιτούμενων συμβατικών, το xml αρχείο περνά μεν στο σύστημα του ΤΕΕ, δεν παίρνει όμως αυτόματη έγκριση. Χρειάζεται επικοινωνία με το ΤΕΕ και αιτιολόγηση του μειωμένου προϋπολογισμού για να δοθεί έγκριση. | |||||
#1043 | 05.08.2015 - 10:32 | Myrsini | |||
όταν θέλω να βάλω διαφορετικό προυπολογισμό για τα στατικά και τα μηχανολογικά από τον συμβατικό του έργου που μπαίναι αυτόματα βάζω με αρνητική τιμή τη διαφορά στην καρτέλα του αναλυτικού ανά κατηγορία μελετών; | |||||
#1042 | 04.08.2015 - 20:48 | insoft | |||
Το δηλώνεις στα στοιχεία μηχανικών, το ποιος αναλαμβάνει τι. Κάνουν λάθος στη πολεοδομία ως προς την επίβλεψη θερμομόνωσης. Η επίβλεψη θερμομόνωσης αποτελεί ξεχωριστή εργασία από τα αρχιτεκτονικά. | |||||
#1041 | 04.08.2015 - 18:46 | Hetenyi | |||
Καλησπερα, σε αδεια δομησης διωροφης κατοικιας στην πολεοδομια, μου ζητηθηκε μονο στην αμοιβη για την ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ - ΚΤΙΡΙΟ, ΚΕΛΥΦΟΣ (<=5000 τμ) να το χρεωθω εγω 100% κι ο μηχνολογος 0%. Αυτο πως το δειχνω στο προγραμμα;
(ενημερωτικα δεν με αφησαν να δηλωσω επιβλεψη θερμομονωσης καθολου, γιατι ειναι μεσα στα αρχιτεκτονικα) |
|||||
#1040 | 03.08.2015 - 15:35 | Myrsini | |||
ευχαριστώ πολυ! το βρήκα, δεν είχα πατήσει την αλλαγή στη θερμομόνωση.. | |||||
#1039 | 03.08.2015 - 15:25 | insoft | |||
"Ενεργειακή απόδοση" είναι το όνομα της μελέτης, καθώς τα αρχικά Κ.ΕΝ.Α.Κ = Κανονισμός ΕΝεργειακής Απόδοσης Κτιρίων. | |||||
#1038 | 03.08.2015 - 15:07 | Myrsini | |||
καλησπέρα, στην καρτέλα κάτω δεξιά με τις μελέτες, η μελέτη ΚΕΝΑΚ (κέλυφος) σε ποια μελέτη αντιστοιχεί; | |||||
#1037 | 03.08.2015 - 11:53 | Insoft | |||
Ναι, χωρίς τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων η τιμή είναι 215+23%ΦΠΑ=264,45 Ευρώ. Αν είσαι σε νησί με μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ 16% τότε είναι 249,40 Ευρώ. | |||||
Μηνύματα: 2136 - Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |