Γνώμες, απόψεις και σχόλια.
............................................................................................................................................................................................................................
Αν χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα "Αμοιβές Μηχανικών" της Insoft είτε ως κανονικός χρήστης είτε σε δοκιμαστική περίοδο, μπορείτε στη σελίδα αυτή να πείτε τις εντυπώσεις σας και να κάνετε τα σχόλιά σας. Κάτι τέτοιο βοηθά τους συναδέλφους που δεν έχουν έρθει ακόμη σε επαφή με το πρόγραμμα να αποκτήσουν μια πρώτη άποψη.
Κατά καιρούς, σχόλια σχετικά με το πρόγραμμα της Insoft έχουν γραφεί από συναδέλφους και στο Forum michanikos.gr και για όποιον ενδιαφέρεται βρίσκονται διάσπαρτα στα ακόλουθα νήματα:  1  2  3  4

2001-2010 insoft.gr   All rights reserved
GA Gästebuch v1.6



Νέο μήνυμα

 
#10 08.08.2011 - 15:30 insoft Email
Στη δεκαετή πορεία του προγράμματος υπήρξαν 2 αναβαθμίσεις με χρέωση. Ήταν το 2007 όταν έγινε το σύστημα του ΤΕΕ και το 2010 για τις ρυθμίσεις των ημιυπαιθρίων. Όλες οι άλλες αναβαθμίσεις (κάπου 40-50) ήταν δωρεάν.
Μεταξύ αυτών υπήρξαν και πολύ σοβαρές αναβαθμίσεις, που ήταν δωρεάν όπως π.χ.
1) Αμοιβές ΚΕΝΑΚ
2) Τοπογραφικές εργασίες εκτός οικοδομικής αδείας
3) Αμοιβές ενεργειακών επιθεωρητών
κλπ.

Να είσαι σίγουρος ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να έχεις κόστος αναβάθμισης για αλλαγή του λ ή κάτι τέτοιο. Σεβόμαστε τους πελάτες μας και δεν θα ενεργούσαμε ποτέ με τέτοιο τρόπο.
 
#9 06.08.2011 - 15:36 Giorgos
Προσανατολίζομαι στην αγορά του προγράμματος λόγω του οτι έχω ακούσει αρκετά καλές κριτικές. Το θέμα μου όμως είναι το εξής:
για κάθε αναβάθμιση του προγράμματος πρέπει να πληρώνω; και αναβάθμιση θεωρείται για παράδειγμα η αλλαγή του λ ή αλλαγές στη δομή του προγράμματος;
 
#8 29.07.2011 - 19:24 insoft Email
Αν έχεις έκδοση νεότερη από την 7.5 δεν χρειάζεται να γίνει καμιά απεγκατάσταση πριν το Format.
Κάνεις το Format και συμπληρώνεις και στέλνεις τα στοιχεία σου στον Server κωδικών. Στέλνεις και ένα email όπου γράφεις μόνο τη λέξη "Format", τίποτα άλλο.
Εμείς ενεργοποιούμε τον νέο κωδικό και διαγράφουμε τον παλιό.
 
#7 29.07.2011 - 08:43 ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Θα χρειαστεί να κάνω format τον υπολογιστή μου, με επανεγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος. Υπάρχει κάποιος τρόπος αυτόματης (μέσω ίντερνετ) απενεργοποίησης του προγράμματος πριν το format και επανεργοποίησής του μετά τη νέα εγκατάσταση, ή γίνεται μόνο τηλεφωνικά;

Ευχαριστώ
 
#6 30.05.2011 - 11:22 ΔΗΜΗΤΡΗΣ Email
Συγχαρητήρια για τη τεράστια πρόοδο στην επικοινωνία με τους χρήστες και τη πάντα υπεύθυνη και σοβαρή υποστήριξη.
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον φίλο που ζητά τη μεταφορά αδείας ανάμεσα σε PCς.
Να παραθέσω ότι έχω το Octane Render που χρησιμοποιεί παρόμοιο τρόπο. Συγκεκριμένα όταν ενεργοποιείται η άδεια σε ένα μηχάνημα, αποστέλλονται τα στοιχεία και του μηχανήματος με αποτέλεσμα ο τάδε κωδικός να τρέχει στο τάδε μηχάνημα. Οταν θέλεις να μεταφέρεις το πρόγραμμα σε άλλο μηχάνημα κάνεις απενεργοποίηση στο πρώτο PC και κάνεις πάλι ενεργοποίηση στο δεύτερο. Ετσι μια άδεια είναι πάντα μία μόνο άδεια αλλά σε πολλά PC. Το ίδιο έχει και η Autodesk.

Πάντως παραμένω fan του προγράμματος ως το πιο άμεσο, γρήγορο, ολοκληρωμένο.
 
#5 20.03.2011 - 22:43 ΑΝΤΩΝΗΣ Email
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ONLINE!! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ INTERNET ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ). ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Μια πρόταση-γνώμη έχω να κάνω πάνω σε αυτό. Θα ήταν τέλειο αν μπορούσε κάποιος να εναλλάσει συνεχώς την άδειά του π.χ. από σταθερό σε φορητό και πάλι πίσω και όχι μόνο σε κάποια αλλάγη μηχανήματος (ότι κάνει η Autodesk δηλαδή και με έχει απαλλάξει από το να κουβαλάω μαζί το κλειδί-που καμμιά φορά το ξέχναγα κιόλας!). Είναι βέβαια προφανές ότι αν εφαρμόζατε κάτι τέτοιο δεν θα υπήρχε "περίοδος χάρητος" 2 μηνών για offline λειτουργία αλλά το πολύ 24 ώρες (όπως κάνει η Autodesk). Επίσης θα μπορούσε να υπάρχει και περιορισμός στο πλήθος των Η/Υ που θα εναλλάσεται η άδεια (π.χ. 2-3).
Από τη άλλη βέβαια αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα την μη αγορά 2ης εγκατάστασης από κάποιους χρήστες.
Μπορείτε να το μελετήσετε σαν ιδέα και αν το θεωρήσετε σκόπιμο να το εφαρμώσετε. Πιστεύω πάντως ότι αν το κάνετε θα κάνετε πολλούς χρήστες ευτυχισμένους!!
Ευχαριστώ.
 
#4 05.03.2011 - 17:40 insoft Email
@Stefanidis
Είχατε πληρώσει τον Ιαν/2006 (100 Ευρώ + ΦΠΑ) για την αρχική αγορά του προγράμματος και στην αναβάθμιση λόγω συστήματος ΤΕΕ τον Ιουν/2007 άλλα (50 Ευρώ + ΦΠΑ).
Οπότε συνολικά μέχρι τώρα έχετε πληρώσει για το πρόγραμμα 150 Ευρώ + ΦΠΑ.

Ως εκ τούτου σύμφωνα με τον πίνακα που βλέπετε στις ιστοσελίδες μας το κόστος αναβάθμισης στην έκδοση 7.5 (που περιλαμβάνει τις Ρυθμίσεις ημιυπαίθριων και τις αμοιβές ΚΕΝΑΚ) είναι για σας 50 Ευρώ + ΦΠΑ = 61,50 Ευρώ.

Θα ήταν άδικο αν πλήρωναν όλοι το ίδιο. Γι' αυτό και αυτή η διαβάθμιση 60, 50, 40, 30.


@elgreco74
Έχει διορθωθεί ο αριθμός των δόσεων στην έκδοση 7.5
 
#3 05.03.2011 - 17:14 Stefanidis Email
Έχω την έκδοση 7.1. Ομολογώ πως η διακύμανση του κόστους αναβάθμισης (60, 50, 40 κλπ) που είναι ακαταλαβίστικη. Πόσο στοιχίζει η αναβάθμιση από 7.1 σε 7.5;
 
#2 08.02.2011 - 07:33 elgreco74 Email
Καλημέρα.
Επιτρέψτε μου να επισημάνω πως στην έκδοση 7.5 δεν έχετε διορθώσει το νούμερο των δόσεων (10 για κατοικίες και 8 για καταστήματα) στο έντυπο υπολογισμού ειδικού προστίμου.
Ευχαριστώ.
 
#1 28.08.2010 - 18:20 admin Email

Το message board τέθηκε σε λειτουργία. Μπορείτε να γράφετε μηνύματα.

 
 

Μηνύματα: 130 - Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7





2001-2019 insoft.gr